Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Mayısa az kaldı

Mayısa az kaldı
 

Yorgun Kalemim


Yorulmadan yürümekteyim

Mart biti,

Nisan bitiyor,

Mayısa az kaldı

Mevsimler bana eşlik ediyor

Yalnız değilim

Akşamın gölgesi ile

Gecenin sessizliği yanımda

Yağmur altında sahilde yürümekteyim

Yüreğimdeki sevgi

Bana eşlik ediyor yalnız değilim

Sevdamın boncuk gözleri de benimle

Yürüyorum şu sağanak yağmurla

İnadına ıslanmanın,

Umutla gelen ilkbaharın

Rengârenk, hoş kokuları saracak yine etrafımızı

Melisa, Yasemin kokusu buram, buram

Baharla yoğrulacak özlemler

Üstüme ve üstüne sinerek

Yüreğinde sevgi olanların baharı bir başka olurmuş

Hazır mıyız baharın serinliğinin bize vurmasına?

Hazır mıyız çiçekleri seven kuş sesine ortaklığa?

Kuşlarla çiçeklerin ortaklığına da şahit olacağız

Zaman geçiyor zira

Mart biti,

Nisan bitiyor,

Mayıs da her sokakta çiçekle dolu bahçeler,

Şimdi sadece parklar var çiçekleri görmek için

İnsana sığınak olan huzur veren gül kokuları.

Gül kokusu sevgiye egemen olunca gidilen

Şimdi Kilyos’ta sağanak yağmur ıslatır beni

Evimin bahçesinde çiçek açmış erik ağaçları

Ya da umutların bahara hazırlanışı

Hüzünlerin toplandığı kara kış da kalmadı

Duyguların, aşkların canlandığı günler bahardı

Unutmadığım o kadar çok şey var ki bende

Hadi artık bekleme sen de aç pencereni bahara

Ya da yüreğinde kim varsa, odur sana sevdalı

Şimdi çık yağmurla dostluğa ve iyi bak etrafına

Huzurlu bir evin olsun sevğiyle gideceğin

Dün olsun, bugün olsun, yarın olsun fark etmez

Ben ilkbaharda sevdim, hep ömrümce seveceğim

Yağmur altında yürürken, içimde rengârenk baharlar açtı...

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..