Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

MB'ye yen,den merhaba

MB'ye yen,den merhaba
 

Sayın Editörler ve Değerli Arkadaşlar, MB 'ye veda etmiştim, kırılmıştım çünkü, burası yap boz tahtası değil tabii bunun bilincideyim , aldığım yorumlar ne kadar yazılarımın sevildiğini gösteriyor, bir kez daha düşündüm yazmaya karar verdim, umarım bir kez daha kırgınlık yaşamam, MB'yi bırakmam, Sayın editörler ve Değerli Arkadaşlar sizlerin emeğiniz var, bende bu emeklerinizi karşılıksız bırakmayacağım.

Beni desteklediğiniz için teşekkür ediyorum.

HERKESE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM


 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..