Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Mecburen evet diyeceğim!

EVET!

Nihayet Hidayete erdim!

Hoca efendi Pensilvanya'dan ''ölüler bile evet demeli'' buyrunca, başka çarem kalmadığını anladım!

Evet demeliyim!

Yoksa Hoca efendinin Türkiye' deki cinleri çarpıyor adamı!

Beni geç, koskoca Generali, koskoca Profesörü çarpıyor!

Ben neyim ki!

Hoca efendi varken Genelkurmay ne oluyo!!!

Hakimler Yüksek Kurulu varmış, onlar ne ki!

Hocam buyurdumu, en paşası bile ifade verecek!

Tanrım ben kesin cehennemde yanacağım!

Albaylara bak irticaya ilan-ı harp, neyse harp ilan etmişler!

A garibim albayım!

Milli irade İRTİCA diyorsa, senin neyine gerek irticayla mücadele!

Albay kesin içerdesin, bilmem kaç yıl yatacaksın!

İrticayla mücadele ne demek?

''Türkiye Şeyhler, Müritler, Cemaatler, Tarikatler ülkesi değildir!!'' demişti,

Rahmetliyi mezarında ifadeye çağırabilir, Hoca Efendinin çocukları!

Ey ülkemin necip seçmenleri,

Yakında bizi recm, kırbaç, gibi cezalara bile mahkum edebilirsin!

Demokrasi var!

Sen ne istersen o olur!

Sen isteyince böyle iktidar,

Böyle Başbakan,

Böyle Cumhurbaşkanı olur!!!

İste benim necip halkım iste!

Hatta ''EVET'' de bu referandumda,

Bülent Arınç lar başından eksik olmasın!

Ben de Hidayete erdim ''EVET'' diyeceğim!

Ölülerle beraber!

1500 YIL geriye gitmek için arkadaşlara ben de el vereceğim!

Onlar toplumu 1500 yıl geri götürürken, kendi sülalelerini en az 1500 yıl garantiye alıyorllar!

Belki beni de ''EVET'' derken görürler!

Hidayete erdim, beni de ihya et yaaaaaaaa aaaakkkeeepppeee!

 
Toplam blog
: 35
: 484
Kayıt tarihi
: 03.07.06
 
 

Yaklaşık 25 yıldır acenteci, otelci, tur operatörü olarak turizm sektöründe görev yapmaktayım. Doğal..