Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Meczup

Meczup
 

Aklım yangın yeri

fikrim sade sende!

Yüreğim "ah"larda..

"Ahh" ediyorum günlerce

Sana söylüyorum

"ah"ımı almasaydın keşke!

Ben hayattan seni umup

ah! geçirdim ya ele..

İşte buna acı acı gülümsüyorum

Ben sussam yüreğim gelip dile

"ah" edecek sadece!

Artık senin, ne kendine bir yararın

ne bana bundan başka zararın olamaz!

ve unutma sakın,

hiç bir "ah"ın kanı yerde kalamaz!

Şimdi saklanıyorsun ya

karanlıklara gömdüğün aşkımın

ibretlik gölgesine

ve içimin yangınları sönsün diye

sessizliğe bürünerek sinsice..

Acım biter, vicdanın da

rahat mı eder sence?

Kor ateşlerde yansaydım da

böyle olmasaydım.

Ah kere ah edip

yoluna bakmasaydım

mecnun gibiyken meczup kalmasaydım.

Seni yamacıma hiç ko'masaydım!

Ama bil ki

Seni sevdiğim yerde değilsin artık!

o kör karanlığında hep kalsanda

kalkıp ışığıma koşsanda

Ben alevim sen kara bir akrepsin daima

Ve şimdi,

ben seni yakarım "ah"larımla

sadece "ahhh!"larımla

inan ki..

 

Berrin Aksu

 

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..