Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '12

 
Kategori
Siyaset
 

Chp, Akp'den ne istiyor?

Chp, Akp'den ne istiyor?
 

Merhaba sevgili, güzel okurum;

Hergün birşeyler düşünmekten helak olmuş beynim, bu sabah saat "05:30" itibariyle yine sapıttı ve uykudan uyanıp, cin gibi düşünmeye başladı. Öyleydi, böyleydi derken oluşturduğum fikrimi sizinle paylaşmaya karar verdim.

Bu sabah ben "cehepe"ye takmış bir şekilde uyandım. Ve onu cezalandırmak içinde adını bu şekilde yazdım. Ben ve benim gibi düşünenler takdir edecektir, bizim siyasi olarak ümüğümüze basılmış durumda. Güvendiğimiz yazarlarımız, komutanlarımız, bilimadamlarımız, hatta bazı iş adamlarımız "ergenekon" ayaklarında silivri'ye tıkılmışlar ve "tık" edeni içeri "tık"mak üzere bir sürü (vatandan başka) herşeyi sevenler (arapları, amerikalıları, dini, mini sevenler) tarafından, sem amcalarına yaranmak üzere "apart"ta bekliyorlar.

Bir milleti millet yapan ne kadar özellik varsa orda!

Silivri.. Türkiye'nin atan kalbi, can damarı. Ben çığlıklar atmak istiyorum. ONLARI ORDAN KURTARIN diye..

Atsam ne fayda, kim duyacak Allahaşkına!

Peki bunun bir yolu yok mu? Var aslında; oncağızları ordan kurtaracak tek yol, siyasi iktidardır. Bu nasıl olacak derseniz, iktidar olmanın tek şartı yoktur derim size. İktidar, görünen ve görünmeyen olarak ikiye ayrılır mesela. Görünen iktidarla yönetildiğini zanneden ve her daim görünene yüklenen, gerçeğin peşinde değildir.

Misal fırından pay almak isteyen aç köpek, fırının ardından dolaşıp onu deler ve içeri girer. Çünkü o gerçeğe ulaşma peşindedir. Demek ki bizim bu adalet payımızı alabilmek için biraz arkadan dolanmayı öğrenmemiz lazım.

Peki chp n'apıyor? Hiç bir şey! Sadece bağırınıyor ve yıllardır sadece muhalefete oynuyor. Muhalefet olmak için çırpınıp dururken iktidara oynamak aklının ucuna bile gelmiyor. Hadi bari muhalefet olarak kaldın. Gizlice iktidarı arkadan yönet!

O da yok!

İktidarsızlık, bir kendine ve karşıdakine güvensizlik ve isteksizlik durumu değil midir? Kendini güçlendiremiyor, güvensizliğini yok edemiyor musun? O halde bu milleti niye oyalıyorsun!

Yerine gelebilecek nice sol partiyi "durun ancak ben, bunlara karşı durabilirim, siz hepiniz zayıf kalırsınız" diyerek kapanma noktasına götürmedin mi? Amacın ne; ey chp? Ne bağcı dövmek, ne üzüm yemek istemiyorsun. Oysa güç sende! Görmüyor musun, görmek mi istemiyorsun?

Bizde güç kalmadı artık ve haliyle bizden demokratik "şeyler" beklendiğinden ve bu demokratik "şeyler"i sadece akp belirlediğinden elimiz kolumuz bağlı. Ben dilerdim ki bu kadar demokratik olmayalım, bir darbeyle tüm bunlardan kurtulalım ama onun tüm yollarını kestiler.

Neymiş, 10 yıl geriye gidermişiz. Keşke gitseydik, hatta 50 yıl geriye gitseydikte, binbeşyüz yıl geriye gittiğimizi görmeseydik.

Sonuç olarak tüm bunların suçlusu sem amcalarından talimat alanlar değil, onların oyunlarını bozacağına, yalan yanlış onlara eşlik etmeyi seçenlerdir. Atatürk'ün kurduğu bir parti bu kadar zavallı bir hale gelmemeliydi. Atatürk'e ve tüm değer yargılarımıza hakaret ediyorlar chp gık diyemiyor.

Ne oluyor? Neden bunlar oluyor? Kimse dur demiyecek mi bu gidişata?
O yüzden dedim tüm bunları, o yüzden attım bu başlığı.

Evet "Chp, Akp'den ne istiyor?" Halka yaranmak mı, Akp'ye yaranmak mı tercihidir? Bilelim! Ve ona göre önlem almakta bizim boynumuzun borcudur. Bu kutsal vatan bizden bunu bekler, gençlik bunu ister artık.

Silkelen ve ne istediğine karar ver Chp!

Ya güçlüsün ve seninleyiz. Ya eziksin ve bizde üstünden geçip; ileri gideceğiz..
Sevgiyi hakedene selam olsun.

Berrin Aksu 

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..