Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Meddücezirli sensizlik

Meddücezirli sensizlik
 

Bütün gölgeler karanlık


Bir başka yaşanıyor
Sokak lambalarının loş ışığında
Yağmurumsu ıslak hüzünler
Gölgem adım adım izlerken beni
Sen gölgemin ardında gizli
Takipleşiyoruz
Sevgimi ödünç almış ayrılıklar
Yüreğim ayın karanlık yüzünde saklı
Yüzün gülümsüyor ay ışığında
Biraz haince
Biraz sevecen
Rutubet kokan gecede
Kumsalında dolaşıyorum
Meddücezirli sensizliğin
Acısını dindiremediğim
Gün dönümü,
Bagbozumu
Pişmanlıklar hasadı
Yaşanası bir Ağustos sabahı
Dinliyorum
Ayak seslerimin uzaklaştirdiği sessizliği
Ayağı kırık atı vurdular
Bense yaşıyorum kalbi kırık
Sen sevdiğim
Önce öp kurşunu
Sonra köy dudaklarına
Ne olur yalvalıyorum
Biraz huzur üfle huzur bana.

Utku Aksu (Zamana Düşen Dizeler)

 
Toplam blog
: 50
: 901
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

    ..