Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '11

 
Kategori
Fotoğraf
 

Mehmet Turgut'un objektifinden

Mehmet Turgut'un objektifinden
 

Kendisini Aşk Tesadüfleri sever filmi sayesinde tanıdığım Mehmet Turgut'u tanımakla kalmayıp ona hayran olduğumu söylemeliyim. Tek profesyonel fotoğrafımı düğünümde bizim mahalledeki şipşak Ali Abi'ye çektirmiş olsam da ölmeden önce yapmam gerekenler listesinin ilk sıralarında yer alır Mehmet Turgut'a poz vermek. Gerçi Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi fotoğrafçılarından biri ne diye benim fotoğrafımı çeksin o ayrı konu:) 

Neyse peki kim bu Mehmet Turgut? Aslen Ankaralı genç bir fotoğrafçı, bir çok farklı iş yaptıktan sonra karar veriyor aile mesleği olan fotoğrafçılıkla uğraşmaya, bize de iyi ki de öyle yapmış dedirtiyor. Birçok ünlünün fotoğraflarını çekip albüm kapaklarını yapıyor, hatta abartıp Ozzy Osbourne gibi dünyaca ünlü sanatçı ve grupların bile. Hem de muhteşem makyaj ve photoshop teknikleri kullanarak. Bir de sanki tüm bunları yapmamaş gibi öyle kendi halinde kaprissiz, doğal. Son zamanlarda çıkardığı 46 dergisiyle de adınından söz ettiriyor. Kimler kapak olmadı ki bu dergiye: Cem Yılmaz, Demet Akbağ, Şahan Gökbakar, Özkan Uğur, Haluk Bilginer, Pelin Batu, Yılmaz Özdil...Kimine deli gömleği giydiriyor, kimi kanlar için de kimi Frankeştayn kılığında... 

Neyse sizlerle de paylaştım ki fotoğraflarımı kendi gözlerinizle görün diye 

Eee ne diyoruz Mehmet Turgut Beni Çek Beni Çek Beni Çek Beni Çek :)) 

http://i.ensonhaber.com/resimler/galeri/1_10_11.jpg 

http://i.ensonhaber.com/resimler/galeri/1_8_11.jpg 

http://i.ensonhaber.com/resimler/galeri/61cae54e8789658ea5f07eafe99859fb_ 

k.jpg 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..