Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Melankolik durumlar

Melankolik durumlar
 

HEM SONBAHAR, HEM SEVDİĞİM BULUTUM İŞTE YİNE ORDA...


GÜZEL BİR GÜN PERŞEMBE, uzun zamandır yazmıyorum, yazamıyorum.
Bir uyuşukluk var üstümde, sakin ve relax durumdayım.
Sıcaklarda susuzluk fena yaptı beni.
Hesaptı faturaydı derken hemen akşam oluyor.
Hızlı yaz gecelerinden, birdenbire sakin sonbahar gecelerine geçince ayak uydurdum. Sonbaharı ve tüm mevsimleri severim.
Ama ben hala umutluyum Ekim ayının sonuna kadar ılık ılık olacak hava.
Kimbilir belki bir kaç deniz keyfi de yapılır.
Akşam sefaları artık cafelere ve kapalı alanlara kayacak.
Müzik eşliğinde sohbetler ( belki azıcık ta dedikodu ) yapılacak.
Dostlar da olacak hep beraber kahve keyfi yapmalı, tavla oynamalı en kısa zamanda.
Özledim bu aksiyonları.
İşte böyle bir ruh hali içindeyim bu günlerde. Akşam olsa, şöyle bol bol su içsem iftarımı yapsam.
Az kaldı artık gitme vaktine. Cıvıl cıvıl olunur en güzelinden bir kaç güne.

Böyle bir sonbaharı özlemişim, nasıl da güzel sarı, turuncu renki yapraklar.

Neşe ve huzur hiç eksilmesin yüreğinizden....

 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..