Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Melankolik Kayıp..

 
İşte ordasın 
Hep neşeli 
Neşeli çocuklar gibi 
O en güzel şeylere bahane bulur kıvamdasın 
Ilık bir bahar ikindisi 
Tam karşıda olacaklardan habersiz bir bank 
Sen üstüne oturmakla şereflendirmişsin onu 
Oda tam karşımda durarak beni 
Ne yazık değimli 
Hiç bilmiyormuş gibi 
Parmaklarımla kağıdı kırarcasına 
Seni anlatmak 
Şehre bir sen gelsen 
Sen… 
Şehre… 
Gelsen… 
Oynardı 
Yer yerinden
Bilirdim geldiğini 
Sen bir kere bana uğrayacak olsan 
Ben senden kalan bir sen 
Ben hep senden kalan bir yetim çocuk 
Bir bakkalın para üstü sakızı 
Ağlayacak belki gözlerim, 
Şu kafamın içindeki her şeye rağmen çok gururlu şey bee 
O bırakmıyor gözlerimi 
Senin taktığın bileklik var ya 
Üç şeritli ! 
Sen istemiştin işte onu taktığım koluma yatık olan göğsümde 
Bir şeyler oluyor bazen 
Böyle ansızın İşemek gibi 
Ölmek gibi 
Habersiz! 
Sadece yüzün geliyor aklıma sonra 
O bahsettiğim yerde 
Biracı 
Sanki sevdiğin biri ölmüş 
Öyle acı 
Eğer 
Geleceksen başıma 
İstersen sol taraftan gel istersen topraktan..
 
 
Toplam blog
: 10
: 92
Kayıt tarihi
: 12.08.17
 
 

Merhaba.. ..