Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Melisalar ‘sen’ kokuyor

Melisalar ‘sen’ kokuyor
 

Melisa


Yağmur başladı gecenin bir yarısı

Ben, sana gelmek istedim

Seni çok özlediğimi söylemek istedim,

Seni çok sevdiğimi kulaklarına fısıldamak

Saçlarını okşamak istedim.

Melisalar ‘Sen’ kokuyordu

Onlara sordum seni

Melisalar ağlıyordu

Yağmur yağıyordu gecenin bir yarısı

Melisalar ağlıyordu.

Yanaklarım ıslanmış

Yanaklarım yanıyordu.

 

Aynı senin kokun;

Nasıl da sarıyor beni  sırılsıklam.

Artık üşümüyorum

Kaldırım taşlarındaki hasretin

Ayaklarımda buz gibi…

Artık üşümüyorum.

Melisalar da üşümüyor

Yağmur yağıyor her damlası sen,

Gecenin bir yarısı

Dizlerim ne kadar da sızlıyor

Gözlerim ne kadar da özlüyor

Melisalar ‘Sen’ kokarken

Şiirlerim perişan…

Gecenin bir yarısı

Baykuşlar ‘Yazma artık, O gelmeyecek’ diyorlar

Ve gidiyorlar…

Martılar yok,

Kırlangıçlar nereye gitmiş,

‘Yem verdiğim nazlı kumru’m hani?

Ben perişanım…

Melisalar ‘Sen’ kokarken

Ben çok pişmanım…

Perişanım…

 

Nazlarını sevmezdim eskiden,

Şimdi onlar da yok!

Gecenin bir yarısı yağmur başladı.

Annem gelse ‘Islanacaksın’ dese yeniden!

O da gelmiyor,

Nazların da yok

Sen yoksun,

Yokluğunda yağmur yağıyor

Hafif bir rüzgar esiyor

Gecenin bir vakti;

Melisalar ‘Sen’ kokuyor.

 

Sahi,

Kaz Dağları’na da yağıyor mu yağmur?

Itırlar –eskisi gibi- saçların kokuyor mu?

Ben seni bu kadar çok özlerken

Gecenin bir vakti umutla beklerken

Hem de yağmur başlamışken

Dünyanın bütün acıları yok olmuşken

Gelmeyeceğini bile bile,

Seni beklerken yağmurla birlikte…

Nasılsın be güzelim, iyi misin?

Saçların duruyor mu denize doğru esen

Nasıl da salınırdı nazlı saçların?

Ah be güzelim!

Yağmur yağıyor gecenin bir vakti.

Hafif bir rüzgar esiyor

Melisalar ‘Sen’ kokuyor

Gözlerim perişan…

 

Yağmurla birlikte

Gözyaşlarını gönder

Islak yanaklarımı yıkamak istiyorum.

Bu gece rüyalarıma gel;

Dizlerimde saçlarını taramak istiyorum

Sana yazdığım bütün şiirleri

Gözlerine bakarak

Ellerinden tutarak

Okumak istiyorum..

Melisalar ‘Sen’ kokarken,

Gecenin bir vakti

Yağmur yağıyor;

Aç kollarını geliyorum…

 

Deniz kokulum, özlediğim,beklediğim

Seni çok seviyorum,

Seni çok seviyorum…

 

Gündüz AYDIN

24 Eylül 2014   Salihli

Saat: 23.40

 

 
Toplam blog
: 51
: 174
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Emekli öğretmen, şair, yazar ve gazeteci. Geniş bilgi için (www.gunduzaydin.com) ..