Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Meltem tv'de Ayhan Aşan'ın program konuğuydum

Meltem tv'de Ayhan Aşan'ın program konuğuydum
 

AYHAN AŞAN - NAZAN ŞARA ŞATANA


Ayhan Aşan’ın Meltem TV’de hazırlayıp sunduğu Safa Geldiniz programına; birbirinden güzel türküler okuyan İbrahim Harikases’le birlikte konuk olduk.

Ayhan Aşan’ı dinlemek bana gerçekten çok iyi geldi.

Saz arkadaşları eşlik etti ve Ayhan Aşan birbirinden güzel eserleri canlı okudu…

Program sonunda beni kırmayıp çok sevdiğim; Bahçede yeşil çınar’da okuyunca çok memnun oldum. Hani denilir ya; kulaklarımın pası silindi gerçekten öyle oldu.

İyi bir ev sahibi olan Ayhan Aşan, benim kitaplarımdan birinden bir şiiri de bir hayli güzel okudu.

Türk Halk Müziğinin güçlü sesi İbrahim Harikases sadece türküleri ile renk katmadı programa, Türk Halk Müziği sanatçıları için kurulan dernekten, derneğin sanatçılara yararlarından ve derneğin gecesinden de söz etti.

Kanal bir hayli yoğundu. Büyük bir telaş vardı. Ciddi birde koşuşturma.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçtaroğlu ve şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül’ün kanalı ziyaret etmleri ve haberlerde bulunacak olmaları bir hayli hareket katmıştı kanala…

Güzel bir günde bir çok güzellikleri bir arada yaşadım.

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....