Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Memur hataları ve vatandaşın çilesi !

Memur hataları ve vatandaşın çilesi !
 

Salla kafayı al maaşı !


Bu yazımda özellikle Nüfus Müdürlüklerinde ve Tapu Müdürlüklerinde çalışan insanların, yaptıkları işin önemini kavramaları ve verdikleri zararın bedelini kul hakkıyla yüklendiklerini bilmeden yaşamlarına devam edebildiklerine  şaşırdığım için karar verdim.

Yanlış yazılan isimler, yanlış yazılan doğum tarihleri, yanlış yazılan adresler nedeniyle çoğu kişinin, bankalarda, devlet dairelerinde karşılaştıkları zorluklar.

Benim başıma gelen, bir kredi başvurusu için teminat gerekiyor, evin tapusunu annemden bana satış yapılarak aktarım söz konusu,  fakat annemin adı ve doğum tarihi yanlış kaydedilmiş, annemin kütüğü İstanbul Fatih Nüfus Müdürlüğünde bu hatayı onlar düzeltir, elden  takip zamandan kazandırır denildi.

Peki  neden bütün bu çile ?   Bir memurun umursamaz eğilimi,  neden isim  yanlış yazılır? Niçin dikkat edilmez?    Halka yapılan bu eziyet nedir böyle ?

Önerim: lutfen, özellikle insanların hayatı söz konusu olan durumlarda daha dikkatli daha işine saygılı insanların seçilerek bu görevlere getirilmesi. Kırmızı ışıkta  asla durmayan  trafik polisinden, esnafı maksimum sömüren zabıta, sürekli ana bilgileri yanlış kaydeden -" maaşımı alırım gerisi hikaye " anlayışındaki nüfus müdürlüğü, tapu müdürlüğünde çalışan memurlardan daha ne kadar çekeceğiz?

Avrupa Birliğine girmekten bahsederken bu UKK -açılımı :"uydur kaydır kakala" zihniyetinden kesinlikle vazgeçmeliyiz.

Devlet memurluğu çok önem verilmesi gereken ,saygın  bir iştir. Kapağı attım nasılsa garanti herşey olursa ,işte halk böyle eziyet çeker. İlahi adalet tecelli ettiğinde ne ekersek onu biçeceğiz....

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..