Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Memurlar üç ayrı zam alacak (Görülmemiş ayrıcalık)

Memurlar üç ayrı zam alacak (Görülmemiş ayrıcalık)
 

Yeni yıl yaklaşınca, zamların yapılacağı açıklanır.

Önce memurlar, emekliler ayaklanır. Sonra, memurların gazını almak için,  televizyonlar, gazeteler, memura/ emekliye zam haberleriyle dolar taşar. Memurlara zam müjdesi verilir.

Bir habere göre, memurlar “üç ayrı zam alacak”mış!

Yanlış yazmadım, bir değil, iki değil, tam “üç ayrı zam”...

Yani, zam, zam, zam!

Gel de memuru kıskanma!

Bir emekli olarak, mutluyum, zammı bize lütfeden iktidara duacıyım.

Emekliler, memurlar siz de dua edin!

*****

Milletvekillerine bir zam yapıldı, millet ayağa kalktı. Ayaklananların başında memurlar, emekliler geldi. Bakalım, bu kesim, seslerini çıkaracaklar mı?

“Üç ayrı maaş” cebe girecek ya, sesleri çıkmaz!

Şimdi de, milletvekilleri ayaklanırsa, şaşmam!

Adamlar haklı olmaz mı? Onlara bir zam, memura/ emekliye gelince “üç ayrı zam”... Bir nere, üç nere? Haksızlığa karşıymış görünen memur/ emekli, hiç kuşkunuz olmasın, sesini çıkarmaz.

Sorsanız niyesini, “Sesim kısıldı” işareti yapar numaradan, yine sesini çıkarmaz!

Niye çıkarsın ki, tam “üç ayrı zam” alacak.

Bir de, memuru, emekliyi düşünen yok, deniyor.

Tarihte böyle “üç ayrı zam” örneği var mı?

******

Hava güzeldi, tam da yürüme havası.

Öğleden sonra evden çıktım, şöyle bir saate yakın yürüdüm, dönüşü otobüse bindim, Daha soluk almadan, oturdum bilgisayarın başına

İnternette “Memurlar üç ayrı zam alacak” haberi görünce, bir sevindim bir sevindim ki...

Bu habere kim sevinmez ki?

Sevincim sürüyor!

Emekliyim, zamla dah bir mutluyum, iktidara duacıyım!

Yazımdan pek bir şey anlamayan olursa, kusuruma bakmasınlar, sevinçten bu kadar anlatabildim.


TURGUT ÇELİK/ Mersin

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..