Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '11

 
Kategori
Siyaset
 

Merak Ediyorum Gerçekten, Kimdir Fethullah Gülen

Merak Ediyorum Gerçekten, Kimdir Fethullah Gülen
 

F.Gülen ve Papa


Merak Ediyorum Gerçekten, Kimdir Fethullah Gülen;

1. Türkiye de açılan hakkındaki tüm davalardan aklanan, Fethullah Gülen niye halen ABD de yaşamaktadır.

2. Türkiye her fırsatta çok özlediğini dile getiren Gülen, acaba birileri tarafından engellenmekte midir.

3. Penisilvanya Eyaletinde kaldığı özel malikanesini FBI nasıl ve neden bu kadar sıkı korumaktadır. Gülen'in düşmanları kimdir. Amerika'da bile bu kadar korunmasını gerektirecek ne gibi bir sebep vardır.

4. Açmış olduğu okullarda, özellikle de Türki Cumhuriyetler dekiler de eğitim dili neden İngilizce'dir. Okunan İstiklal Marşları, şiir yarışması mıdır.

5. Bu okulların gerçek amacı nedir.

6. Hacca bile gitmemiş Gülen Hocanın Arap dünyasında pekte sevilmemesinin sebebi nedir. Arabistan'a ayak basarsa öldürüleceği söyleniyor. Bunun aslı astarı var mıdır.

7. Papa ile ne sıfatla görüşmüştür. Bu yakınlık nereden gelmektedir. Bu görüşmenin Türkiye'de yaşayan azınlıklara ait haklar ile ilgisi var mıdır.

8. Lozan Antlaşmasını tanımayan ABD, acaba Türkiye Cumhuriyetinin iyiliğini gerçekten ister mi?

9. Türkiyenin kuruluş antlaşması olan Lozan'ı tanımayan ABD, Türkiyeyi istemiyorsa eğer, yerine nasıl bir ülke kurulmasını ve kimler tarafından yönetilmesi istemektedir.

10. Anadolu da ve bu coğrafyada bizden önce kimler vardı. Nasıl ve kaç defa bizden geri almaya çalıştılar ve nasıl alamadılar. Biz onlara ne yaptık. Topla Tüfekle en zayıf ve hassas dönemimizde bizi yenemediler. Oysa Türkler hep içten parçalanmışlardır. Öyleyse, şimdiki oyunun adı nedir. İpler kimin elindedir. Ben bu sorulara cevap bekliyorum. Lütfen, bilen bana cevabını göndersin.

 
Toplam blog
: 11
: 650
Kayıt tarihi
: 21.05.10
 
 

2009 yılında Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Dalında Y.Lisans eğitimimi tamamladım. Aslen Anka..