Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '09

 
Kategori
Doğum Hikayeleri
 

Merhaba Artun

Merhaba Artun
 

Artun uzuuuun zamandır yazamıyorum tetecim. Yorgunluğunu atamadık üstümüzden… Önce anneciğinin kanamaları oldu. Canımızı yakan ölüp ölüp dirildiğimiz. Her yansılanım kontrollerinde tanrıya şükürler ettiğimiz… Seni ve Anneni Allaha emanet ettiğimiz. 1 Hafta yattık ve sağlıkla çıktık hastaneden.

Sonra sizi burada bırakıp bu son olsun diye ameliyata gittik İzmir'e. Ruhumu ödünç bıraktığım şehrime. Her şey çok güzel geçti. Oradayken 2'li 3'lü testlerinin yapılacağını öğrendik. Senin mevlit şekerlerini, kapı süsünü taaa İzmir’den getirdik. Kolu bacağı olmayan bi sürü kıyafet aldık. (Annemlere göre üşümezmişsin onların içinde. Dedim bende Nisan 2 de siz kolsuz geziyor musunuz? ) Ultrason kontrollerinde sorun olmadığı için rahattık ya da sadece ben rahatmışım geri döneceğimiz gün öğrenmiş bizimkiler 2'li testlerde sorun olduğunu bana söyleyememişler. Döndüğümüz gün kahvaltıda söylediler: (her şey yolundaymış ama 2'li testlerde sorunlar çıkıyormuş. İlk defa elim kolum bağlı kaldı ama nedense içimde hiç korku olmadı. Adelfime hastanede yatarken söylediğim gibi Seni ve anneni Allaha emanet ettim ben. Sen bize uymazsan şimdilik senin kurallarına göre oynarız.

Düşündük ve Ankara'ya Ruşen hocaya gitmeye karar verdik.. Ruşen hoca ultrason kontrollerinde çok sağlıklı olduğunu merak edilecek bi durum olmadığını söylemiş, kemik ölçümlerini yapmış, kilonu boyunu söylemiş. Fotoğraflarını çekmiş ertesi gün tekrar 2'li ve 3'lü testler yapmış onlarda olumsuz çıkmış. Bu sefer daha ileri aşama olan animosentez testi iştemiş. Anneciğini2n karnından sıvı kültür alındı. Sonuç 25 Kasım'da çıkıyor. Senin anlayacağın sen 2 Nisan'da 1 kez doğuyorsun sen doğana kadar biz 9 doğuruyoruz.

 
Toplam blog
: 14
: 664
Kayıt tarihi
: 25.11.09
 
 

Artun a notlar tutmaya başladığımda 29 yaşındaydım artık  31 yaşındayım.Artun un müjdesini alınca..