Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '11

 
Kategori
Gelenekler
 

Meşki alem dünyasında Hayyam'i söyleyişler - 60

Meşki alem dünyasında Hayyam'i söyleyişler  - 60
 

Erhan Soysaltürk'e göre; Millet meye saldırdıkça Ömer Hayyam beni dürtüyor..


Heyhat sizi gidi ey densizler, sizi gidi din bezirganları,  

Allahtan bile korkman sizlerin şerrinden korktuğum kadar,  

Darı ekerim hasat ederim kanaatimle benli alemimde,  

Ne kul hakkı, nede haramla gideceğim hazreti huzura ben,  

Yüce Mevla’dan da niye korkayım ki ben mey içerken,  

Helal kazanıp helal yerim, meşkle kimseye yok ki zararım,  

Etrafıma bakarda meşki alemde ben gibi doğru ararım,  

Kul dediğin yalan ve sahteden uzak durmalıdır der her din,  

Kul dediğine yardıma eğilmeyi emreder her peygamber,  

Şimdi sen misin, ben miyim acep, cennete ehli doğru olan kul,  

Umutlanma asla cennetten, zebani bekler heyecanla seni… 

Tavaf ettin de muhterem oldum sanma cennetin ehline sen,  

Masalarda kral kurbağa ama, gerçeği ademdir bildiysen… 

……. 

 

 

İstanbul - 2011 

…. 

 

ERHAN SOYSALTÜRK 

Bana ulaşmak için mi..? 

Buyurun, hep beraber; erhansoysalturk@hotmail.com 

Allahuekber…….! 

 

 

Yazarın Dipnotu: 

“Bu Yazı Milliyet Blog’daki “BAŞKA BİR TÜRKİYE YOK” köşesi için kaleme alınmış bir; Erhan SOYSALTÜRK yazısıdır. 

5846 sayılı, FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU Telif Hakları Yasası kapsamındadır. 

Yazar ismi ve Link verilerek alıntı yapılabilir. 

 

 
Toplam blog
: 225
: 396
Kayıt tarihi
: 12.07.10
 
 

29 Ekim 1923'te, Dünya'ya ilan edilen, Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün kurmuş olduğu ve bi..