Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '11

 
Kategori
Siyaset
 

Metazori gündem mi? Yoksa...

Yazılarımı haftalık yazıyorum ve o bir haftada benim gündemi zengin ülkemde yazılacak o kadar çok konu oluyor ki hangi birini yazacağımı ben de şaşırıyorum… 

*
Aslına bakarsanız bu hafta’ Körler-sağırlar, birbirini ağırlar.' temasından yola çıkarak, şöyle bir hafızalarımızı yoklayalım istemiştim.
Başkahramanımız (!) ın ve kankasının ülkemizde hangi değerli (!)…

Eli kanlı diktatörleri,

Terör örgütü liderlerini,

En önemli işi kadın avlamak olan lider (!) sıkı dostlarını ve onları nasıl ağırladıklarını hatırlatan bir yazı yazmak istemiştim…
*
Fakat….
*
Gazetelerde okuduğum ‘’2, 5 AYLIK BEBEK AÇLIKTAN ÖLDÜ’’ haberini okuyunca beynimden vurulmuşa döndüm. Buna, sosyal paylaşım sitesi Facebook’ta okuduğum ve beni can evimden vuran bir yazı da eklenince;
Sözün bittiği yere geldim…
Ve…
Metazori gündemleri bir kenara bırakarak ‘’Olması Gereken Esas Gündemi’’ yansıtmaya karar verdim.
*
Bakınız; işte o yazı…

Noktasına virgülüne dokunmadan olduğu gibi aktarıyorum.
*
UTANIN ... UTANIN ...

RECEP EFENDİ seçim meydanlarında ve partisinin toplantılarında, “Ülkemde aç insan yok” diye bağırıp duruyor…

Son Ramazan ayında iftar saatinde geldiği evinde eşinin, “Yemek yapacak bir şey yoktu, yemek yapamadım” sözleri üzerine bunalıma girip intihar eden 40 yaşındaki Hacı Örüç’ü “insan” saymıyor herhalde…

Tam Hacı Bey‘i unutmaya başlıyorduk ki; dün bir haber de Samsun‘dan geldi… 2, 5 aylık Kübra bebek, otopsi raporuna göre “açlıktan” öldü…

Kübra‘nın babası Murat Bakırcı aylardır işsizdi…

Ailenin ekmek almaya parası yoktu; komşularının verdiği yemeklerle karınlarını doyurmaya çalışıyorlardı…

Bu koşullarda anne Necla Bakırcı’nın sütü kesildi…

Bebeğine süt veremedi… Sürekli ağlıyordu küçük Kübra…

Alıp hastaneye getirdiler ama nafile… Son nefesini ağlaya ağlaya verdi yavrucak!

Ardından otopsi yapıldı ve ölüm nedeni saptandı:

“Beslenme yetersizliği…”

Ne oldu zorunuza mı gitti "YETMEZ AMA..." diye bağıra çığıra RECEP EFENDİ'nin peşinden koşanlar ?

Neden bu gerçeği görmüyorsunuz / göremiyorsunuz ?

Bu insanlar AÇ... AÇ...

Yetersiz beslenmeden ötürü hayatını yitiren "Kübra Bebek" bu ülkenin ve hatta bu milletin aynasıdır. RECEP EFENDİ gene çıkar, "Hamdolsun" diye başlayan süslü püslü kelimelerle bezenmiş ama toplumun gerçeğini yansıtmak yerine kendi gerçeğini ifade eden sözlerini...

Peki ama "SİZ"... Yani "YETMEZ" diyerek "AÇ GÖZLÜ"lüğünü ortaya koyan kandırılmış, omurgasızlaştırılmış insanlar... Sizin gerçeğiniz ne ???

Bu ülkede bir başbakan (!) çıkıp halaa "Bu ülkede aç insan yok" diyebilir. Onun ne olduğunu herkes öğrendi zaten.

Ama ülke gerçeğini görmekten uzak olanlar; Kübra bebeğin ölümünden direk sorumludurlar...

Bu bile sizleri "MÜNAFIK" yapmaya yeterde artar bile...

"YETER" mi ???

İnadına TÜRK'üz; İnadına ATATÜRK'cüyüz


http://www.facebook.com/pages/Inadina-TURKuz-Inadina-ATATURKcuyuz/493316715642

Benim ülkemde bir tarafta bir stadyuma 600 Milyon TL. harcanırken diğer tarafta insanlar açlıktan ölüyorsa. Hatta; açlıktan ölen sadece 2, 5 aylık minnacık bir bebekse…. Yolunda gitmeyen şeylerin artık son noktasına gelinmiş demektir!...
*
Peki suçlu kim?
*
Suçlu…

Açlıktan sütü kesilen anne mi?

İşsiz kalan baba mı?

‘’Sadaka ve fitreyle’’ Sosyal Devlet olduğunu sanan yetkililer mi?
*
Yoksa bizler miyiz suçlu?...

Nüfusun yarısının açlık sınırında sefalet içinde yaşadığı ve hatta açlıktan öldüğü uçurumun kıyısına gelmiş bir ülkede,

İdeoloji savaşı yapan,

Kahvehane köşelerinde nutuklar atan,

Cebimdeki para eksilmesinde gerisi beni ilgilendirmez diyen,

Hayatı dizilerde yaşayan,

Afrika’daki açların fotoğraflarını sosyal paylaşım sitelerinde birbirine gönderip
’’Canın mı sıkılıyor?...İzle öyleyse! ’’diyerek ‘’Sus ve haline şükret!’’ mesajları vererek beyinleri susturan, Ağzı açlıktan koktuğu halde Stockholm Sendromu yaşayan,

Tüm olan bitene korkudan sessizce bakmayı tercih eden bizler miyiz yoksa suçlu?…

Düşünün!…
*
Atatürk’ün sevdiğim sözlerinden biri ile yazımı tamamlamak istiyorum.

‘’Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan ve halkını esir eden, milletin suskunluğudur.’’ 

Mustafa Kemal ATATÜRK var tmp; tmp = document.getElementById("author_article_content").getElementsByTagName("a"); for(i=0; i 

 
Toplam blog
: 6
: 355
Kayıt tarihi
: 24.01.11
 
 

Gündemin sıkı bir takipçisiyim. Bazı yerel gazetelere köşe yazıları yazıyorum ve Milliyet Blog'da da..