Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

21 Nisan '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Mezarlık

Mezarlık
 

Zamanı mı? diyenler olacak. Cumhurbaskanlığı seçimi yakında. Sen nereden, neyi yazıyorsun? Haklısınız. Özürümüz kabahatimizden büyük olacak ama, nasıl bir Cumhurbaşkanı istediğimi buralarda yazmıştım. Pek de ilgi göstermemiştiniz.

Oturup, nefes alacagimiz bir yer ariyorduk. Ora, bura derken; yemsesil agaclarla suslu bir yol gordum. Kirdim direksiyonu. Kendimizi yemyesil, ciceklerle suslu, kocaman bir arazide bulduk. Oturmak icin banklar, golgelikler. Birde ziyaretci odasi?

Ziyaretci odasindan iceri girdik. Duvara monte edilmis bilgisayarlar! Elinizi dokunuyorsunuz. "Hosgeldiniz!" diyor. Sonra da, soruyor: "Kimi ziyaret etmek istediniz?"

Cennet gibi bir yerde, kus civiltilari arasinda, sessiz, insansiz bir yerde kimi ziyaret ederiz?

Bilgisayara isim yazarsaniz; size ziyaret edeceginiz kisinin adresini veriyor. A Bolgesi. 6nci Sokak. Falanca numara...

Dayanamadim. Duydugum, bildigim bir ismi yazdim. Adres ve yol tarifi cikiverdi. Gittik. Bayan Barlow'u ziyaret ediverdik...

Olenlerin nerede yattiklarini pek onemseyeceklerini sanmiyorum. Ama; geride kalanlar icin sevdiklerinin bu kadar guzel bir yerde ikamet etmeleri ne buyuk zevktir! Hele hele keyifle ziyaret edebilmek?

Sizin icin internetten buldugum benzer bir mezarligin fotografini yayinliyorum.

Hepinize uzun omurler dilerim.

Cumhurbaskanligi secimi mi?

Ben kadin Cumhurbaskani isterim diye 5 aydir soylenirim...

Link:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=14788

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..