Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '13

 
Kategori
Öykü
 

Mide işidir mide

 

''Bir avcının büyük heveslerle gittiği avdan eli boş gibi dönmesi ne anlama gelir kim bilir? Merdivenlerde bizim bir komşuya rastladım bugün sabah evden çıkarken. Av kıyafetleri üstünde... ''Nasıldı?'' diye sordum. Gözüyle elindekini işaret etti. Ölü bir kuş bulmuş gelmiş oralardan. Nerelerdense artık bilmiyorum, onu sormadım. ''Ben vurmadım, buldum'' dedi. Dedim, ''Her kuşun etin yenmezmiş. Bu böyleyken kaçıncı kez öldüğü bilinmeyen bir kuşun eti nasıl yenecek amca?'' 
 
''Mide işidir mide. Alternatif çok ayrıca Serap.''
 
''Yapmayın ne alternatifi? Misafir gelse yemek olup misafire ikram edilmez. Ölü kuşu elinize alıp sallaya sallaya; eşinize, dostunuza, civardaki esnaflara ''Ben vurdum, benim kuşum benim'' demek isteseniz diyemezsiniz. Siz anca bu kuşu kimseye göstermeden (gizlice) yersiniz. Bu kuşun olacağı bu. Göstermeye çekinirsiniz çünkü. Beni de görmemiş bilin. Biliyorsunuz ben tesadüfen merdivenlerin kör ışığında rastladım bu kuşa.''
 
''Yiyeceğim zaten, dedim ya Serap kızım mide işidir bu, alışkanlıktır. Ama dediğin doğru göstermeye çekinirim.''
 
''Afiyet bal şeker olsun o zaman... Saygılar midenize benden'' dedim ne diyeyim artık...''
 
Serap ERSOY (Ruhum Güneşten)
 
Şubat-2013
 
Toplam blog
: 112
: 251
Kayıt tarihi
: 07.04.11
 
 

Yazar. ''Sözcükler musallat olmuş ömrüme, kalemin ucu ben.'' Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) ..