Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Siyaset
 

MİHR isimli tarikatımızı takdim ediyorum!

MİHR isimli tarikatımızı takdim ediyorum!
 

İşte bir tarikat daha!

İşte bir haykırış daha!

Medeniyet İrfan Hayır ve Ref Derneği adı altında çalışan bu oluşumun MİHR tarikatı olarak adlandırıldığı söylenmektedir.

Ne oluyor?

Adlarının baş ya da birinci harflerini alıyor ve MİHR deniyor.

İyi, güzel!

Ne diyormuş?

İnşallah kısa sürede ‘’Osmanlı devleti olacağız!’’ Şeklinde fikirleri özetlenebiliyormuş.

Nerede söyleniyor?

Turistik ilçemiz Kuşadası’nda!

Ne düzenleniyor?

Kuşadası Belediye düğün salonunda haremlik-selamlık oturma düzeniyle konferans düzenleniyor.

Peki, ne denmiş?

-Osmanlı devleti 600 yıl boyunca sadece Kuran- ı Kerim'e bağlı kalıp, Kuran- ı Kerim'e göre karar verdi.

-Ve hep kazanan taraf oldu.

-Biz de inşallah, Allah izin verirse, kısa süre sonra Allah'ın istediği standartlara gelirsek, biz bu ülkede tekrar Osmanlı devleti olacağız.

-Osmanlı deyince sadece hilafet anlaşılmasın, şeriat gelecek diye anlaşılmasın; Osmanlı, adaleti, teknolojik sistemi ile 300 yıl medeniyetler önünde ilerleyen bir devletti.

-Bu şekle gelebileceğimize inanıyoruz.

-Bizler Türkiye Cumhuriyeti'nin Allah tarafından yer yüzünün hakimi olacağına inanıyoruz.

-Ama ne zaman ki O'na yönelirsek, o zaman hakim oluruz.

Demiş!

Kim demiş?

MİHR Tarikatının başkanı Fazıl Emre demiş!

Neyse, şaşırdın mı?

Yok canım! Niye şaşırayım? Ben başka noktaları irdelemek istiyorum. Birincisi tarikatın isminde (Medeniyet İrfan Hayır ve Ref Derneği) yer alan Ref sözcüğünü anlamadım. Sahi ne demektir? Araştırdım, soruşturdum, bulamadım. Bilen var mı?

İkincisi bu güzelim Ege kıyı yerleşim yerimiz Kuşadası maalesef 10 yıl öncesi mafyanın, illegal güçlerin cirit attığı bir yer olarak anıldı, şimdi de tarikatların boy gösterdiği yer olarak basında sayfaları işgal etmesi çok dikkat çekicidir.

Peki, tarikat konusunda bir şey demeyecek misin?

Yahu Cumhuriyet savcılarımız var, hakimlerimiz var, Cumhuriyetimizi emanet ettiğimiz Türk Adalet sistemi ya da Türk yargısı var, eğer bir şey denecekse onlar diyecekler.

Saygılarımla.

Ömer Özdamar/22 Nisan 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..