Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '14

 
Kategori
Güncel
 

Millet iyice asabileşti!

Libya'ya giderken tam teşekküllü sağlık raporu istediler benden! 

Ben de, beni en iyi kendi memleketimin hastanesi bilir diye Sakarya Devlet Hastanesine gittim!

Dahiliye ve Hariciye servisleri ana baba günüydü!

Asabiye servisi bomboştu!

Güzel de bir hanım doktor vardı masada!

Açık kapıyı çaldım!

"Girebilir miyim doktor hanım?"

"Gel!"

Ruhumda bir gel-git oluştu ama belli etmedim! Yüzüm kızarmıştır kesin!

Raporu imzalarken mevzu açayım istedim!

"Doktor hanım; dikkat ettim de, her serviste kuyruk var , burada kimse yok! Milletin akıl sağlığı yerinde

demek!"

" Ne demezsin!"

Mesajımı almıştım! Ses etmeden dışarı çıktım!

Bu olay yaklaşık yirmi yıl önce cereyan etti!

Bugün haberlerde izledim de milletin psikolojisi fena halde bozuk gidiyormuş!

Gayrısafi milli hasılası bir trilyon liraya varan, kişi başına milli geliri on beş bin doları geçen bir

ülkede oluyor bunlar!

Zengin hastalığı bu sanırım!

Para var, harcanacak yer yok!

Şimdi gitsem rapor almaya, bu kez asabiye servisi ana baba günüdür!

Ülke nereden nereye geldi ya!!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..