Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Milli Olmadan Millet Olunmaz

Milli Olmadan Millet Olunmaz
 

Uzun zamandır gözlemlediğim bir konuyu sizinle de paylaşmak istedim. 

Termin etmek yani birşeyi adlandırmanın ne kadar önemli olduğunla alakalı bir durum. Son zamanlarda hastane acillerinde yeni uygulamalar geldi ve triyaj (ön kabul) bölümleri açıldı. Harika. 

Peki benim halkım bu triyaj kelimesini nasıl ve nerden bilecek. Ne olduğunu nasıl anlayacak. Kolaylık olsun diye yapılan bişi bir çok kişiye sorular ile kocaman kalabalık mesailer yaratmayacak mı. 

Devam edelim ilaç prospektüsü denilen ilaç kutularının icindeki açıklamalı kağıtlara bu kağıtlar doktorlar okusun diye mi halk okusun diye mi konuluyor. Bu ilacı doktor yazdığına göre ne olduğunu biliyor eczacı da bunu halka satıyor. Harika. Tamam da o yazılı kağıttaki terimleri benim halkım nerden bilecek tıp mı okuyacağız. 

Adamın kalp ritmi bozuk denmiyor atrial fibrilasyonunuz var. yapma yaa. şahane açıklama. ben zaten diyodum bana fiber karışmış. 

Yahu biz hangi dünyada yaşıyoruz. 

Birde yeni moda arap suriye yalakaları var . Adam avm otoparkına çıkış yazmamış ama exıt / ve arapçası maşallah dana gözü kadar. 

Ey entel dantel popüler adı herneyse olan yeni nesil ve onları yönetmeye çalışan iki afilli cümle ile kendine statü yaptığını zanneden akıl fıkaraları. 

Biz 80 milyon insanız. Türküz. Dilimiz Türkçe.  Biz sen doktor ol diğeriniz bilim adamı ol vs diye dedelerimizi babalarımızı analarımızı şehit verdik hala dağlarda türk düşmanı kovalayan askerimiz polisimiz korucumuz gönüllümüz var bizim sizin hepimizin onlara bir vatan ve bir minnet borcumuz var. 

Evrensellik küresellik çağdaşlık nağmelerine sığınmadan önce kendi vatanıan toprağına milletine öz değerlerine sahip çık. Aşık veyselleri triyajla yönetmeye kalkma . Çarpılırsın. 

 

 
Toplam blog
: 19
: 232
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

İstanbul Teknik Universitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Mezunu .  Japonya ipek yolu muzikal..