Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

15 Ocak '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog 2. Onur Ödülü / Blog Nobel 2010

Milliyet Blog 2. Onur Ödülü / Blog Nobel 2010
 


Yeni bir "Blog Nobel" organizasyonuyla tekrar beraberiz...


Geleneksel "Blog Nobel" organizasyonumuzun ikincisi olan "Milliyet Blog Onur Ödülü / Blog Nobel 2010"u, bu blog ile ilgilerinize ve oylarınıza sunmuş bulunuyorum...


Kimler Oy Kullanabilir?..

Oy kullanabilmek için, BLOGDA SAYFASI BULUNAN BİR YAZAR OLMAK yeterlidir.


Kimlere Oy Verebilirsiniz?..

Oy göndereceğiniz kişi, yâni sizin adayınız; mutlaka "Milliyet Blog Yazarı" olmalı ve sayfası görünür olmalı...


Adayınızı Bay ya da Bayan Blog Yazarlarımız arasından seçeceksiniz...


Vefat ederek aramızdan ayrılmış olan yazarlarımız da dahil olmak üzere, sayfası mevcut olan tüm yazarlarımız bu seçime dahildir...


Kişilerin KENDİLERİNE VERDİKLERİ OY GEÇERSİZ SAYILACAKTIR...


Geçmişte kazanan isimler tekrar seçilemediğinden merhum MUSTAFA MUMCU aday adayı değildir.


Nasıl Oy Kullanacaksınız?..

Kendinize şu soruyu soracaksınız...


"Eğer bir blog yazarına Nobel verilse, kimin almasını isterdim, bir oy hakkım olsa kime verirdim?.."


İşte bu sorunun cevabını bulduğunuzda, bu bloğu ziyaret ederek o ismi, erkek ya da bayan o tek adayınızın ismini yorum kanalına yazarak sandığa atıyorsunuz...


Özellikle rica ediyorum, kadın ya da erkek bir TEK ADAY belirteceksiniz...


1'den fazla aday göstermemenizi rica ediyorum. ÇOKLU ADAY GÖSTERİLDİĞİ TAKDİRDE, İLK BAŞTA YAZILI İSİM DEĞERLENDİRMEYE ALINACAK, DİĞERLERİ GEÇERSİZ SAYILACAKTIR...


Aday gösterdiğiniz ismin, yazarın kendi sayfasında kullandığı isim olmasına dikkat etmeniz ve...


Oy pusulanızı bu bloğun "yorum" kanalına bırakmanız
önemle rica olunur...


Gönderilen geçerli oylar, oylama bitene kadar gizli tutulacaktır...


Seçen de dost, seçilen de...


Beni bilen bilir ki, sayfamda da, yarışmalarımda da hoşgörü ve dostluk hâkimdir...


Lütfen bana hoşgörünüzle ve oyunuzla gelin, kıymetli oyunuzla adayınızı sevindirin...


Nobel'de gözü olanlara propaganda serbesttir, yorum veya blog yazarak destek isteyebilirler...


Blog yazarak destek istemeye niyetlenen adayların, seçim bloguna ait bu sayfanın linkini yazılarına ekleyerek seçmenlere yol göstermeleri yerinde olur...


İlginize ve desteğinize şimdiden teşekkürler ediyor, değerli oylarınızla katkılarınızı bekliyorum efendim... Eğlenceli ve hoşgörülü bir seçim olsun dileklerim ve saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..