Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'da geçen bir yılım...

Milliyet Blog'da geçen bir yılım...
 

Bu gün bir yılımı doldurdum Milliyetblog’da…

Geriye dönüp bakıyorum güzel bir manzara var karşımda…

Blog arkadaşlarımı düşünüyorum, hepsi güzeller…

Editör grubu desem hepsi ilgili, her konuda yardımcı…

Ayrı bir pencere açıldı yaşamımda… Canım bir konuya mı sıkıldı, sarılıyorum klavyeye, basıyorum tuşlara paylaşıyorum arkadaşlarımla, okurlarla… Ya da blog dünyasında bloglar arasında dolaşıyorum, konular çeşitli, bilgileniyorum bazen, bazen gülüyorsam bazen hüzünleniyorum. Bazen blogerler arasında tartışmalar, çekişmeler olsa da bugüne kadar rahatsızlık boyutlarına vardırılan bir duruma rastlamadım…

Bazen uzak kaldım yoğun çalışmamdan ötürü, bazen de sebebini bulamadığım bir tembellik içinde buldum kendimi… Sevgili hocam Ömer Sabahattin Çetin uyardı beni “ne oluyor, sana yakışmıyor bu tembellik, haydi yaz bakalım” diye. Hiç yüzünü görmediğim, sesini duymadığım, sadece satırlarla iletişim kurduğum, nedensizce sevdiğim sevgili Serap İnce’nin yokluğumu hissederek beni merak edip hatır sorması. Sevgili Cemal Hüseyin Çağlar’ın da yazılarımı görmeyince “neden durdunuz” diye uyarıp yüreklendirmesi ve sürekli yazdığı yorumları. Yine sevgili Newyorker’ın yazılarımı takip etmesi, bilgi istediğim konularda bilgilendirmesi, centilmenliği…

Aklıma gelen belli başlı isimleri saydım, tüm blog arkadaşlarım yürekten söylüyorum hepinizi seviyorum, hepiniz bal gibi insanlarsınız ve tadından geçilmiyor yazılarınızın. Vakit buldukça blogları büyük bir keyifle okuyorum, insanın ufkunu genişleten, düşündüren, bazen de alıp bir yerlere götüren yazılar. Hele hele öyle yazılara rastlıyorum ki nereden aklına gelmiş bu konu, nasıl güzel düşünmüş ve ifade etmiş diye düşündürtüyor beni. Kimi yazarlarımız zaten profesyonelce yazıyorlar, onlar belli ediyorlar kendilerini. Herkesi kutluyorum, her yazı büyük bir değer benim için…

Sevgili blog çalışanları, editörümüz sevgili Çiğdem Toraman, yönetmenimiz sevgili Başak, ne zaman bir sorunla ilgili arasam anında çözüm üreterek yanımda olan kişiler. İkibindörtyüzlere varan yazar sayısıyla bu kadar büyüyen blog dünyasında yazarlarla, yazılarla ilgilenmek, sorunlar ile uğraşmak kolay olmasa gerek. Emeklerinize, yüreklerinize sağlık…

Bu güzel dünyada olmaktan mutluyum, okumak, yazmak keyif katıyor yaşamıma. İyi ki varsın Milliyet Blog, bana yazma ve okuma fırsatı verdiğin için binlerce teşekkürler, parmaklarım çalıştığı sürece burada olmaya devam edeceğim ve blog arkadaşlarım iyi ki varsınız, var olun her zaman…

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..