Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Toplantıları

Milliyet Blog Toplantıları
 

8 Eylül 2007 akşamında gün batımı bir başka güzel


Baharla beraber blog toplantılarının başlaması sevindirici. Kış aylarını terkettiğimiz şu günlerde İzmir'de, İstanbul'da yeniden eski dostlarla birarada olmak, yeni arkadaşlarımıza 'Merhaba!' demek anlatılmaz bir duygu.

Her ne kadar Milliyet Blog sayfalarında uzun bir süredir eski sıklıkla yer almıyorsam da bu demek değildir ki buradan koptum, uzaklaştım. Ben hep buradaydım. Milliyet Blog var olduğu sürece bu böyle sürecek. Milliyet Blog benim her zaman yeni bir arkadaşım, ilk göz ağrım.

İlk büyük toplantı, İstanbul'da Milliyet'in evsahipliğinde yapılmış ve en büyük katılım o zaman sağlanmış. O tarihlerde Milliyet Blog üyesi olmadığım için katılamadım. Daha sonra Mayıs/2007'de Eymir Toplantısına katıldım. Daha sonra 8 Eylül 2007'de arkadaşlarımın desteğiyle İzmir Toplantıs'nı gerçekleştirdik. Ardından 1. İnönü, Şile, Yalova, 1. Ölüdeniz, 2. İnönü... kronolojik bir sırayla toplantılar gerçekleştirildi. Kitap fuarları, imza günleri, resim sergileri v.b. etkinlikleri İzmir'de meşhur Kemeraltı buluşmalarıyla sürdürdük. Şükrü Ustanın 'Fincanda pişen Türk kahvesi'nin tadına, falına baktık, sohbeti koyulaştırdık. Bostanlı Park, Barınak Kafe, Yasemin Kafe, İnciraltı çay bahçelerinde sabah kahvaltıları yapıldı, akşam çayları yudumlandı.

Milliyet Blog, bizler ve sizler bu toplantıların, buluşmaların bir parçasıydı.

Bir süredir katıldığım bu toplantı, etkinlik ve küçük buluşmalarda çektiğim fotoğrafları derlemek, sonrasında daha kalıcı bir iz bırakmak çabası içindeyim. Teknolojiden de yararlanarak bu fotoğraflardan videolar yarattım.

Şu sıralar mutlu ve heyecanlı bir telaş içinde olduğum için diğer buluşmalara ait videoları da önümüzdeki günlerde ekleyeceğim.

Facebook'ta arkadaşlarımla da paylaştığım bu videoları izlerken o günleri hatırlamanız ve yeniden yaşamanız dileğiyle...

Milliyet Blog İzmir Toplantısı - 8 Eylül 2007

http://www.dailymotion.com/video/xcuyrc_myllyyet-blog-yzmir-toplantysy-8-ey_lifestyle

Milliyet Blog 1. İnönü Toplantısı - 27/28 Ekim 2007

http://www.dailymotion.com/video/xcuyb4_milliyet-blog-1-ynonu-toplantysy-27_lifestyle

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..