Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

30 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Yazarlarının Bilgisine!(2)

Milliyet Blog Yazarlarının Bilgisine!(2)
 

Bize dua etmeyi sen öğrettin anneciğim! :(


Sevgili ''Milliyet Blog Yazarı'' Dostlarım,

Hafızanızı kendi konumla ilgili olarak zorlamak istemiyorum ama konuya ''hatırlarsanız'' diye başlamak istiyorum! Eğer hatırlarsanız, 25-05-2008 Tarihinde sizlere bir seslenişim olmuştu?

Ve ben ''Milliyet Blog Yazarlarının Bilgisine! (1)'' http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=111238 diye bir blog yazmıştım..

İşte o yukarıdaki blogda da bahsetmiş olduğum gibi, annemin rahatsızlığı halen devam etmekte ve biz kardeşlerimle birlikte onun sağlığı konusuyla yakından ilgilenmekteyiz..

Ve bu nedenlerden dolayı da yukarıda ki bahsi geçen ''Büyükçekmece Toplantısıyla'' ilgili olarak (malesef) hiç ilgilenemedim..

Doğruyu söylemek gerekirse şu an içinde ilgilenmem çok zor görünüyor.. İsterdim ki bu blogu hiç yazmamış olayım.. Keşke sizlere böylesine hiç seslenmeseydim..

Meğer ''Hayatta her şey oluyormuş'' diye boşuna söylenmiyormuş..

Efendim!

Ben affınıza sığınmak istiyorum!

Hepinize bu defa hem de hiç istemeden özür çiçeklerimi yolluyorum!

Lütfen kabul eder misiniz?


Okuma nezaketi gösterdiğiniz için teşekkür ederim..


Sevgim saygımla.


Sabiha Rana



''Bize dua etmeyi ve sabrı sen öğrettin anneciğim!'' :(

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..