Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Minik Rojin'e yardım elinizi uzatın

Minik Rojin'e yardım elinizi uzatın
 

Rojin'le ilgili yazımızı daha önce yayımlamıştık. Minik Rojin Epidermolizis Bulloza denilen bir hastalığın pençesinde. Kesin bir tedavisi olmamakla beraber "XEREFORM" adlı sargı beziyle yaraları sarılıyor ve acısı hafifliyor.

Duyarlı insanlardan yardım ellerini uzatmaları için facebook'ta bir sayfa açtık. Katılım çok iyi ancak yardım eden kişi sayısı çok az. Minik Rojin'e gerekli olan sargı bezi zor bulunuyor ve fiyatı 10 TL. günde 10 paket gidiyor bu minik kıza. Bu da 100 TL eder. Buradan gerekli sağlık birimlerine sesleniyoruz. Rojin için lütfen yardım elinizi uzatın.

Hangimoda.com adlı moda, kadın, kozmetik sitesi de destek verdi ve Takı tasarımcısı Nevzat Özen'le birlikte bir çalışma gerçekleştirdiler. Nevzat Bey takı satışlarının %5'ini Rojin'e destek iiçin ayırdı. Hem hangimoda.com 'a, hem Nevzat Özen Bey'e bu duyarlılıklarından dolayı teşekkür ediyoruz.

Lütfen sizlerde bu sayfaları ziyaret ediniz ve Rojin için elinizden gelen imkanı veriniz.

http://www.facebook.com/album.php?aid=15213&id=121596277865017


http://www.hangimoda.com/bu-takilarla-hoslugu-yasarken-minik-bir-kizin-acilarini-azaltacaksiniz.html


TİN
 
Toplam blog
: 384
: 1684
Kayıt tarihi
: 02.05.09
 
 

Yazmayı, okumayı, paylaşmayı, özgürlüğü seven, "BİLGİ"lenirken, "BİLGİ"lendiren dünya insanıyım. Lai..