Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Minnet Duyma Bir Yere Kadar

Bir şey yapıyor ölünceye kadar diyetini istiyor iyiliğe karşı gösterilen minnetin de bir süresi olmalı.

İste karşılığını ödeyeyim, bu da yok; kabre girdiğim gün bile önünden boynu bükük geçiyorum.

Böylelerine iyilik etme fırsatı vermeyeceksin zürriyetine şerh koyar alimallah!

İsteme alma minnettar olma, yanaşmaysan yılana yanaş ağanın kucağında ölme.

İyilik yap denize at filan deniliyor ya hikâye tabi bedelini iyilik yapanların önünde amuda kalkarak ödüyorsun.

Varlıklı olduğum halde sırf dostluk bağları güçlensin diye muhtaçmış gibi verileni alıyorum ya sadakaymış meğer Allah razı olsun deyip el etek öptürüyorlar.

Nasıl olduysa geçmiş zaman babamın elinden tutmuş. Hangi elinin neresinden tuttuysan ben de senin elinden tutayım dedim kabul etmedi kötürüm babasını ana yola kadar sırtımda taşıttı; adam yüz kilo az kalsın ben de kötürüm oluyordum, umarım fit olmuşuzdur.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..