Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Miyop

Miyop
 

ben hiç günah yapmadım


Uzağı görmez gözlerim, yakını görmez içimle
Sere serpe uzanmışım hayata
Bu yüzden adımlarıma bakarak yürüyüşüm
Sen sanırsın dünya neyime
Ben ah'larım içimden
Ha düştüm ha düşmedim diye
 
.......offffff
Yalan bu satırlar.. ben değil..
Neyim var ki yas tutacak
Salatalıkla acuru karıştıran ben
Kahvaltıda domatesleri büyük doğruyorum diye soydurtmayan annem
Sırf boş vaktim ölecek diye ehliyet almayan ben
Ayakkabı kutularımın arkasından aylardır arayıpta bulamadığım
beyaz tişörtümü çıkaran annem
Kipa servisini beklemeyip taksiye atlayıp gelen ben
Aldığı krakerin fiyatını sorana "bilmiyorum" diyen ben
Hergün aldığım arpa suyunun fiyatını bakkal amcama her defasında soran ben
Asılan müşterinin salyalarını görmeyen, adamcağzın iyi niyetine inanan ben
Elinde olsa odasını kilitleyip otıuracak ama anasından it gibi tırsan ben
Hayatında birtek defa kere bile kısır yapmayan ben
Şubede en son olacakları dedikoduları duyan ben
Toplantıda müdüre tek karşı fikir sunan ben
Arıza müşterilerin tüm arızalarını kendi üstün arızalığımı bastırarak çözen
ve her kavgada müdürün "ne oluyor orda" diye aradığı kişi
Gene ben...
 
Offff........
 
Bir tatlı huzur..
Uzağı hakketten görmez gözlerim
Hep uzaklarda ararım bu yüzden
Acıyor kalbim inan
Gün benim günüm gece benim gecem
Bilmez miyim
Acıyor yine de
Sittiğimin derdi nerde derman kimde..
http://www.youtube.com/watch?v=NC9SJ6I87oc

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..