Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Mor menekşeler

Mor menekşeler
 

Hangi çiçekleri seviyorsak,mutlaka kişiliğimizi yansıtırlar.Sevdiklerimizle çiçek dili ileanlaşırız...Sevgili okurlarım ben bütün çiçekleri severim fakat,mor renklerdeki menekşeler benim için ayrıcalık taşır.Ben kadınları,menekşelere benzetirim.Gerçekte kindar olmayan,alçak gönüllü,temiz ruhlu,güzel duyguları besleyen,karakterleri,yürekleri,sevgi doludur,paylaşmayı severler.Biz tüm kadınlar böyleyiz...Herkez tarafından aranırız,özellikle ailemiz bizimle olmak ister.Eşimiz çocuklarımız...Menekşelere gelince;mutfakta daha güzel açarlar,çünkü orası nemli bir yerdir.Burada yetişen menekşeler,saksılarda coşar.Kadınlarımızın çoğu zamanını mutfakta geçirir.Bir dostunuz geldiğinde,sıcacık kahvenizi paylaşırsınız.En güzel yemekleri orada yaparsınız.En güzel pastaları.En güzel kurabiyeleri...Sevgili mor menekşeler,bundan sonra haftada bir gün köşemi sizlerle paylaşmak istiyorum.Kişisel bakımın önemini,vücut yapımıza göre kıyafetlerin seçimini,el sanatlarının değerini ve gerekliliği konusunda bilgiler vermek istiyorum.Gece yatmadan önce pozitif düşünceleri,hayal ederek yaşatırsak bir sonraki güne kendimizi hazırlamış olacağız.;Günümüz iyi geçsin temennisi ile;Bize mutluluk veren bu bileşim,yüzümüze güzellik verecek.Gün içinde gelebilecek,zor sorumluluklara kendimizi hazır hissedeceğiz.Sevmeyi,sevilmeyi paylaşalım.Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 24
: 122
Kayıt tarihi
: 25.08.15
 
 

1962 Yılında İzmit'te Doğdu.1981 İzmit Kız Meslek Lisesi ve Akşam Sanat Okulu Resim Bölümü'nden m..