Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Müdür bey

Müdür bey
 

işte


Dilekçe dediniz yazdım

Onay aldım elden verdim

Kayıp olmuş inan kızdım

Nerede dilekçem müdür bey


Bütün odaları dolandım

İşim olmuştur sandım

Yok dediler yılıp kaldım

Nerede dilekçem müdür bey


Katipler in oturmuş bekler

Verilen evrakı nerede saklar

Nasıl kaybolur bu evraklar

Nerede dilekçem müdür bey


Alt üst kat boşa dolandım

Yazdım ben birde imzaladım

Hani izin çıkacaktı söz verdin

Nerede dilekçem müdür bey


Ne işe yarar boşa şak şaklar

İnanın bu koltuklar dertli ağlar

İşkala uğramış bakın makamlar

Nerede dilekçem müdür bey


Bilmem çok söze gerek var mı

Saltanat mı sandınız burayı

Hakkını ver ağlatma makamı

Nerede dilekçem müdür bey

Hasan gençay


05 06 2008

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..