Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '19

 
Kategori
Eğitim
 

Muğla Yolculuğum

İnternetten bileti yanlışlıkla Milas’a almışım. Neyse önce servise sonrada otogara geldim. Araba gecikecek denildi. Sonra da Milas’a giden araba kalkmış lafta bana haber vereceklerdi. Söyledik diyorlar ben duymamıştım.

Neyse Muğla arabasında boş yer olmasaydı bir saat sonra gidecektim. Meğer Milas’la Muğla arabası aynı değilmiş. Muğla şube başkanımızı aradım. Meğer toplantı Muğla merkezdeymiş.

İlk defa Muğla’ya gidiyordum. Arabaya bindim. Görevliye kulaklık sordum. O da kulaklık vermiyoruz dedi. İçimden keşke radyomu alsaydım dedim. Ama iş işten geçmişti 2 saat hayal kurarak geçecekti. Önümüzde oturan arkadaşımızda kulaklık varmış ekran dokunmatik olduğu için gidinceye kadar bana haber radyo ve TV’lerini ayarladı ben de yolda sıkılmamış oldum.

Sonra bir arkadaşla belediye otobüsüne bindik. Otobüs basamaklıydı. Nereye geldiğimizi ve geleceğimizi belirtir sesli uyarı sistemide yoktu. Muğla engelli kartı dayatması da yoktu kaptanımız geleceğimiz yeri söyledi. Sonra otele gittim toplantıya katıldım. Hoşuma giden otobüsteki öğrencinin tavrıydı kendisi ve annesiyle sohbet ettik elinde sesli kitapların olduğunu ve bana hediye etmek istediğini söyledi.

Piyasada sesli kitaplarda satılıyor bilmeyen ve ilgilenenler için bir dip not olsun. Batıda bu tarz sesli kitaplar yaygın özellikle yolculuklarda tercih ediliyor.

Çok güzel bir toplantı oldu. Muğla şubemize çok teşekkür ederim. Dönüşü Karabağlar şubemizdeki arkadaşlarla yaptık. Bu seferki otobüste kulaklık vardı ama sinyal yoktu. Ben de vurdum kafayı yattım. Zaten sabahın seherinde kalkmıştım güzel bir uyku çektim. Sağ olsun muavinde ben uyuduğum için diğer yolcuyu arkaya yolladı. Servisler aşağıda değildi otobüslerden iniyorsun servis dibinizde basmahaneye geldim sonrada vurdum kafayı uyudum zaten yoğun bir gün geçirmiştim.

Salih ARIKAN, Tel: 0506 514 96 93
 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..