Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '10

 
Kategori
Kuş Gözlem
 

Muhabbet kuşu ile muhabbet etmek ne mümkün?

Muhabbet kuşu ile muhabbet etmek ne mümkün?
 

Haftalarca sağlığının düzelmesiyle ilgilenmiştim oysa!
Götürmediğim veteriner, sürmediğim ilaç kalmamıştı.
Teptiğim onlarca kilometreler onun içindi.
Gecenin bir yarısı nöbetçi eczaneler bile aradım.
Uykusuz geçen gecelerimi ne çabuk unuttu?
Kel güdük hallerini hatırlasa ya şerefsiz!
Onu bu haliyle apartmanımızın kadrolu kedisine teslim etmediğime dua etsin.
Ve bu kıyağımı unutmasın!

Haftalarca pencereyi bile açmadım.

Salonu bile havalandırmadım kaçmasın diye.

Beş kat aşağıya düşmek nedir, farkında bile değil.

Şimdi ise bana caka satıyor.

Köpek gibi saldırıyor kafesine parmağımı uzattığımda.

Sanki beni korkutacağını sanıyor.

İşi bitti tabi, şimdi tüyleri pırıl pırıl.

Şakur şukur bir şeyler mırıldanmakta!

Keyfi gıcır.

Yediği önünde yemediği arkasında.

Poşetler dolusu kraker deposunun olduğunun farkında!

Ama yoook, aç bırakacağım bundan böyle.

Yalvartacağım bir gram yem için.

Yok öyle bedava!!!

Sev beni seveyim seni.

Hadi konuş.

Çok şükür de bari.

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..