Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Munzur dağım

Munzur dağım
 

Ey benim munzur dagim


Ey benim alni acik, basi dik Munzur dagim.

Ekmegimize asimiza göz koyanlarin

Ve

Sevdamizi soldurmaya calisanlarin korkusu,

Senin inancli durusun ve korkusuz bakisindandir.

Benim yüregimi harmanlayan isyan,

Senin bagrinda dogup büyüyen suyun akisindandir.

Ve

Benim icimi isitip, tüm insanlari kucaklayan atesim,

Munzur babanin hosgörüsü, Düzgün babanin bagislayiciligindandir.

Ve

Benim gelecege hep umutla bakisim

Sana olan inancimdandir.

Ve

benim alni acik, basi dik ve onurlu durusum,

Sana ve kendime ve halkima olan güvenimdendir.


Mart 2009

Hidir Acar



 
Toplam blog
: 147
: 272
Kayıt tarihi
: 10.03.09
 
 

55 yasindayim. Edebiyat ogretmeniyim. 30 yili askin bir zamandir, bir dershanede ogretmenlik görev..