Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Murat Bardakçı'ya cevap

Murat Bardakçı'ya cevap
 

Murat Bardakçı blog yazarlığının ve blogların boş bir iş olduğunu söyledi kendi Tv programında.

Cevaben bu kadar insanın ilgilendiği bir işe boş diyemezsiniz gibi cılız bir seste işitti , lakin onun ve çevresinin yaşantısına göre boş bulmasını ben doğal karşıladım.

Biz bu bloglarda düşüncelerimizi, duygularımızı, kısacası hayatımızı paylaşıyoruz. Fikirlerimizin bir çok insana ulaşması sonucunda eleştiriler almak kısırdöngüde yaşamlarımıza bir nebzede olsa renk katıyor. Belli başlı popüler yazarlar köşe yazılarında bir çok konuyu dile getiriyor fakat ben bizler kadar yürekten yazdıklarına inanmıyorum. Blog yazarları gün geçtikçe çoğalıyor ve onlar beğenmeselerde okunma sayıları oldukça fazla. Bu olumsuz görüşlerde blogların müthiş gücünü ortaya koyuyor, tepki alıyoruz çünkü biz başarılıyız ve kendi medyamızı oluşturuyoruz.
 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..