Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

27 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Mutlu yıllar ''Mezopotamya Prensesi''

Mutlu yıllar ''Mezopotamya Prensesi''
 

Mezopotamya Prensesine Sevgilerimle


''KİMSİNİZ SİZ?
Mezopotamya Prensesi ''

Sevgili Prensesim siz mi geldiniz?

İnanınız sürpriz bir posta güverciniyle geldi mesajınız ve şu an gözlerim dolu dolu yazmaktayım bana seslenişinize..

Ben beni de bilemeyenim efendim.

Benden olan canlılarda yine beni aramaktayım eğer olur ya bir gün olur da Rabbim beni size gösterirse, çekin beni bir kenara ve oturtun beni yürek ucunuza bir tek kelime dahi etmeden önce lütfen gözlerime bakınız, bakınız ki bugünkü doluluğun izlerini görebilesiniz..

Gönül mabedime holgeldiniz..

Prensesim diyebilir miyim size?

Rumuzunuz ''Mezopotamya Prensesi'' ama artık bendeki adınız ''su sesli prenses'' Çekinmeyiniz, kıvrılıverin gönlüme hemde en gönlünüzce..

Su kenarlarındaki bütün çiçeklerle teşekkür ederim..

''Mezopotamya Prensesi''

Kim mi?

Gönül sarayının adresi ''AYSBERGİN İÇİ'nde'' efendim: http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=906652

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Mutlu Yıllar Prensesim. :)

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..