Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Mutluluk Düşüncem...

                                                                              Mutluluk Düşüncem...
 
İnsan olduğumu Mutlulukla kabul ediyorum.. Ben kendimi düşündüğüm kadar başkalarınıda aynı şekilde düşündüğümde insan olduğumu mutlulukla kabul ediyorum.
 
Bir kimse veya bir insan topluluğu ile birlikte geliştirdiğim ilişkilerimde ve giriştiğim bütün işlerimde benimde konusu ve müdahili olduğum sosyal koşullar, iyiye ya da kötüye doğru evrildiği durumlarda hiçbir ayrım gözetmeden, kişisel adalet ölçülerimin emrettiği doğruluk, eşitlik ve hakkaniyet ilkelerime sonuna değin bağlı kalarak, üstüme düşen görevleri başından sonuna kadar büyük bir disiplin altında güzel ahlak örnekleriyle ve layıkıyla yerine getirmeye özel bir özeni ve üstün bir gayreti ince ruhlu, asil, erdemli bir insan olarak gösteririm. 
 
Tüm bu düşüncelerimi ve söylediklerimi iyi niyetle davranarak, hak için, haklı ve hakkı olanlar için, dürüstçe ve korkmadan yaparım.
 
Bütün bu anlattıklarımı ifade ederken biliyorum ki, mutlaka bilmeden ya da istemeden benim yaptığım yanlışlar veya hatalı davranışlarım, bir başkasının veya başkalarının hakkına giriyor, elinden alıyor ve adaletsiz bir durumu yaratıyorsa, kendi hakkım olmayandan kimse zarar etmesin düşüncesiyle hareket eder, başkaları sevinecek ve ben üzüleceğim diye vazgeçmemezlik yapmam. 
 
Fırsatçılık, en sevmediğim işlerdendir. Bu yüzdende benim dışımda yer alan insanların hukukunu farkında olmadan çiğneyip, haksızlık yaptığımı anladığım her durumda onların haklarını geriye verir, hiç değilse hakkım olmayan maddiyattan, maneviyattan ve şeylerden katı surette vazgeçerim.
Sonunda hep yaptığım şeye en başa aslıma dönerim. Adaletin hakkı söyleyen sesine gözlerimi çevirir, kulaklarımı açar, vicdanımın bana duyurduklarını sonuna kadar dinler ve konunun veya konuların icaplarının gereği olan bütün usulleri ve davranışları imkanlarım ölçüsünde bir an olsun tereddüte düşmeden soylu insan kalbimle sevinerek, kıvanç duyarak, mutlulukla yerine getirmeye canla başla çalışırım...
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..