Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

17 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Mutluluk fakiri...

Mutluluk fakiri...
 

Çocuksu korkular takılır

Boynuma

Ne ninni bilirim ne de ağıt

Sessiz çığlıklar akınca

Yüreğime

Gözlerin takılır gözlerime

Gün geçmez

İçime doğuyorsun

Doğdukça sen

Yağmur gibi içleniyorum

Uzaklaştıkça

Büyüyor önüm sıra adımların

Aşkın darbeleri

Yıkıyor tüm umutlarımı

Alacakaranlık

Yüreğimde kimliksiz sıkıntılar

Yolumu kesip

Bir isyan başlatıyor dilim

Külhanbeyi

Kesiliyor yalnızlığım içimde

Yakında yolcuyum

Sevgilerin amansız yolcusu

Geride

Hiç yaşanmamış gibi sevdalar

Korkuyorum

Artık umutsuz yaşanacaklardan

Dokunsa

Kırılıyor tütsülenmiş yüreğim

Tükeniyorum…

Yoksul zamanların “yalnızlık zengini”

Yarım kalan

Aşkların mutluluk fakiriyim ben

“Mutluluk fakiri”

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 17.02.2015 21.50

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..