Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '12

 
Kategori
Doğum Hikayeleri
 

Mutluluk nedir?

Mutluluk nedir?
 

Bir Pazar sabahı, telefonum erkenden çaldı. Hayırdır diye geçirdim içimden, telefonun diğer ucunda sıkıntılı bir ses vardı. Uyku sersemliğimi üstümden attıktan sonra sesi tanıdım; Burcu Hanım doğum sürecine girmişti. “Ama daha zaman vardı” diye geçerken aklımdan yataktan fırladım. Aslında bütün normal doğumlarda kurduğum bir cümledir bu; “Ama daha günü gelmemişti…”

Yarım saat içinde hastanedeydim ancak daha önce hiç görmediğim bir anne adayı, az sonra karşılaşacağım mucize beni biraz tedirgin ediyordu. Odalarına çıktığımda karşılaştığım manzara; acı çeken bir anne, ondan daha fazla acı çeken bir baba ve ben artık gelmek istiyorum diyen bir bebekti. Genellikle normal doğumlar 3-4 saat içinde gerçekleşirdi ancak bu kez kızımız biraz inatçı çıkmıştı. Burcu Hanım, tam 7 saat boyunca sancı çekti. Fotoğraf makinesini bir kenara atmış, fotoğrafı falan unutmuş, onu rahatlatmaya çalışıyordum. Ama hiçbirşey onun acısını dindiremezdi, bunu bilmek bir insanın yaşayacağı en büyük çaresizliklerden biriydi şüphesiz...

Mucizenin devamı için: www.mucizegunlukleri.blogspot.com

Özlem Dağ-Doğum Fotoğrafçısı

İletişim: ozlem3@gmail.com

Fotoğrafların bütün hakkı saklıdır.

 
Toplam blog
: 10
: 275
Kayıt tarihi
: 05.10.12
 
 

Merhaba, Mucizeleri her zaman en uzağımızda, en olmadık olaylarda ararız. Bir peri gelecek ve..