Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '09

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Naile Duman-farkındasız intihar

Naile Duman-farkındasız intihar
 

Nihayet hayalime kavuşmuş olmamla elbette sorunlar bitmiş değil. Ben şiir kitabının satılmadığı, okunmadığı gerekçesi ile dağıtım firmalarından, yayınevlerinden yıllarca ağzımın payını alıp, "tamam öyleyse Kadın Yayınevi-Naile Duman" markası ile bastırırım. Borç harç bulup bastırırım diyerek bu sonuca ulaştım. Ve şimdi takdir edersiniz kitabı kendi olanaklarımla dağıtmak çabasındayım. Bunun için de kitap ve kargo bedelini belirttiğim hesaba yatıran dostlara, imzalı olarak ben yolluyorum şiirlerinin farklılığına inanan kadın şair olarak. 

Eğer Farkındasız İntihar isimli şiir kitabımı edinmek ve şiirlerimin farkına varmak isterseniz; kargo ve kitap bedeli olarak 13.-TL'yi İşbankası Yenişehir Şubesi 4218 - 5698776 no.lu Naile Duman hesabına yatırdıktan sonra, naileduman@hotmail.com ya da kadinyayinevi@hotmail.com' dan bana kargo adresini bildirmeniz yeterli. 

50'den fazla satmaz diyorlardı... iki ayda yanıldıklarını onlara gösterme şansım oldu. Eğer siz de destek olursanız, neden kitabımın ikinci baskısı için start vermeyeyim? Tabii tanınmış isim olmamı bekleyerek vakit kaybedenlere değil söylemim. Halkın içindeyim, halkın içindenim, bir savaş veriyorum ve evet ne olursa olsun kitabımı satarak şairlik mesleğimde yol almaya kararlıyım. Çünkü şiir yazmak kolay bir iş değil, gerçekten acıyla, emekle şiir yazanlar bunu çok iyi bilir. Ve asla şair olunmayacağını, ancak şair olmaya çalışılacağını da... 

Yaşadığım ülkede hâlâ emeğe saygı duyan, kadın şairin (ülkede zaten sayısı çok az) beyin ve yüreğinin savaşıyla yazdığı şiirlere dokunmak, kitabı edinerek ona destek olmak isteyen gönüldaşlar var. Kitabımı kargo ile İstanbul, Denizli, İzmir, Uşak, Trabzon'a ulaştırdım. Adana ve Tunceli'den ise işlemleri tamamlamalarını bekliyorum. Mücadeleme inanan ve bana destek veren herkese (Fuar alanı dahil) sonsuz teşekkürlerimle. 

Naile Duman 

http://www.kadinyayinevi.com.tr 

http://www.yeniasir.com.tr/Sarmasik/2010/01/07/siir_icin_kendinden_vazgecti 

 
Toplam blog
: 23
: 1956
Kayıt tarihi
: 10.06.06
 
 

1976 Nazilli doğumludur. İlk şiir kitabı "Farkındasız İntihar" 2009 yılında Kadın Yayınevi'nden y..