Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nalbant, Doktordan Çok Kazanıyor!

Nalbant, Doktordan Çok Kazanıyor!
 

...........sosyete nalbantı Memik Tepik......


"Haadi yaaa!.." Demeyin. Nalbant, doktordan fazla para kazanıyormuş.
Gerçek budur kardeşim. İyi bir nalbant, kötü bir doktordan fazla para kazanır.
Nalbant deyip geçmeyin, at yarışı piyasasında acayip geçerlidir.
Nalbant, hayvanı iyi nallamazsa, beygir rahatsız olur; iyi koşamaz!

"Beni, ne doktorlar, ne mühendisler istedi de gitmedim" devri bitiyor.
Bundan sonra, "beni ne nalbantlar istedi" diyeceksiniz!

Herkes; doktor, mühendis, avukat mı olacak?
Bizim, nalbanta da, terziye de, çöpçüye de ihtiyacımız var!
Mühim olan, adil gelir dağılımıdır.
Ahh! O gelir dağılımı ah!... Beni mafetti!

Gelir dağılımı deyince, aklıma geldi; birileri devamlı veriyor, birileri devamlı alıyor.
Alın kardeşim, yiyin kardeşim!

Kızım olsa,nalbanta verirdim!
Oğlum var, nalbantın kızını alacam!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..