Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Nasihatım size aslan torunlarım

Nasihatım size aslan torunlarım
 

Büyük ve ortanca torunlarım


Canımın canları, ailemin cananları,

Aşkla, sevgiyle yoğruldunuz siz,

Sevinçle sarılın yaşama, dosta,

Nasihatim sizedir, aslan torunlarım…

Öğrenin, kültürünüzü, değerlerinizi,

Eğitim, öğretim yükseltsin sizi,

Onurlu olanlar başlarda taçtır,

Yüzünüz hep gülsün, mutlu edin bizi…

Başarı sizindir, durursanız sözünüzde,

Mutluluk içinizde, her gününüzde,

Doğru ata oynayın gurur gelsin sizinle,

Nasihatim sizedir aslan torunlarım…

Hoşgörü ve merhametin yüceliği bilinir,

İrade gücüyle başarısızlık silinir,

Safahata düşkünler kaybolur gider,

Yanılıp karanlıkta kalmayın yavrularım…

Sevginizi dağıtın, yüceltin sevenleri,

Unutmayın sakın, kadir, kıymet bilenleri,

Namerde boyun eğmek küçültür sizleri,

Nasihatim sizedir aslan torunlarım…

Aileyi bilmeyen, murada eremez,

Sırrını tutamayan asla gülemez,

Atasını tanımayan yönünü çizemez,

Aile kutsaldır unutmayın torunlarım.

 

Öğüt deyip geçmeyin aklınızda bulunsun,

Andıkça okursunuz ilkeniz doğruluk olsun,

Tanrım su gibi berrak bir gelecek sunsun,

Sağlıklı ve mutlu yaşayın aslan torunlarım…

NAHİDE ÇELEBİ

27 Haziran 2007 Fethiye

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..