Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

11 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Nasıl anlatsam

Yüreğimde sevda yakarken

Kalman mı? Gitmen mi? Gerek
Bir yol olmalı, ama nasıl
Sussam, yalanlar uydursam
Herkese olur ama sana asla
Söz verdim, söze girdim
Yansam da, yıkılsam da
Feda etmeliyim, aşkım için
Sen mesut olasın diye
Dualarım seninle

Resmin önümde
Gözlerin gözlerimde
Bilinmeyen yolu görür gibi

Rüyalarımın süsü
Gelecekte yaşla dolarsa
Güzel gözler

Dökülmesin dilinden
Yaktın beni diyen sözler

Kulaklarım çınlar
Yüreğim cızlar
Bilinmeze giden yolda

Kayıp giderken
Özlemin var

Kitapsın okunacak
Okunup yüreğe dokunacak
Dokunsa uçacak

Hayaller gökyüzünde
Gerçekler uçurumun ucunda
Bir adım ileri, bir adım geri

Pencerende güneş gönlün karanlık
Gül kokar, dikeni batar, can yakar
Bu gece rüyamı yazdım
Yarın ne getirir bilemem

Cebirin Defteri; 11,Aralık,2011; Altıntaş
.

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..