Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Nasıl mıyım?

Nasıl mıyım?
 

nasıl olsun iyiyim işte
dörtte üçü yalanlarla çevrili bir hayatın sahil yabancısıyım
eli kalem tutan bir bağımlıyım, mürekkep yalamış gibi yutkunuyorum

nasıl olsun iyiyim işte
gün ışığının pası var biraz gözlerimde
sosyal hayatın sırtını sıvazladım çokça, ruhum pek spazm

nasıl mıyım?
iyi değilim aslında sonbahar geldi yine
sonbaharı sevmiyorum işte sevmiyorum
kuru yapraklarda Perihan hüznü
meyhanelerde ''unut onu gönlüm'' budalalığı

perakende hüzünler devşiriyorum şarkılardan
her nakaratta sana sesleniyorum, yoksun
biliyorum buralarda bir yerdesin
romanların içinde
sözcüklerin tomurcuğunda
satır aralarında
rakımdan aldığım ilk yudumdasın
dolmuştan inerken attığım son adımda

 
Toplam blog
: 23
: 214
Kayıt tarihi
: 13.04.10
 
 

1971 Hatay doğumlu. Yüksekokulu İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü'nde oku..