Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Nasıl Olurdu

Sevsen beni diyorum...

Hani Mecnun gibi,

Şımartsan biraz,

Üzerime titresen,

Bana gülümsediğin zaman,

Kabarmış denize dönsem,

Azıcık dağıtsam ve sen toparlasan beni.

Kimseden farklı değilim lâkin

Farklı olduğuma inandırsan beni.

Hayatın karmaşasında pusulam olsan,

Bıkkınlıklarımı heyecana çevirsen,

Kimi zamanlarda yorgunluğumu alsan,

Acı bir kahveyle meselâ...

Omuzlarım düştüğünde,

Belim büküldüğünde dik dur desen,

Vazgeçmeye kalktığımda bir daha dene diyerek moral versen.

Kısacası

Zehir zemberek yaşamda hayatımın tadı olsan,

Nasıl olurdu?

 

HARUN ATALAY

 
Toplam blog
: 51
: 275
Kayıt tarihi
: 15.02.11
 
 

"OKUMAK VE YAZMAK DÜNYANIN EN GÜZEL DAVRANIŞLARINDAN BİRİDİR" Bu düşünce çerçevesinde hareket etm..