Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Ne beklersin

Ne beklersin
 

Ne beklersin yarim sılada
yar hasretinle kalmış burada
ömürler geçiyor bu yaz baharında
ne beklersin yarim yaban diyarlarda

saçlara aklar dolunca boya sanma
yüzdeki çizgileri allık deyip aldanma
gençlik geldi gidiyor gel oyalanma
ne beklersin yarim murad almadım buralarda

muradım sen olursun diye bekledim
kader çizgisinde gidip gidip geldim
her dogan güneşte yollarını bekledim
adını hasret yazıp günlügüme ekledim

bulutlar arasından süzülerek gel omzuma
arı hasret kalmışken balına dalına
sarayım seni büyük çınarın altında
ne bekletirsin yarim gel artık yanıma


Gonca Yeşiltepe

 
Toplam blog
: 57
: 372
Kayıt tarihi
: 09.11.08
 
 

1972 tarihinde İstanbul'da doğdum. İlk ve orta okul tahsilimi İstanbul'da tamamladım. Özel bir şii..