Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne bileyim işte, canım sıkılıyor!

Bilmediğimden yoksa kabullenemediğimden çok canım sıkılıyor acaba? Kurban Bayramı için Türkiye’ de olmak istemedim canım. Bir de baktım ki, Girit turu söz konusu ilişkide bulunduğum bir tur  şirketi tarafından. Hemen sıcak baktım meseleye. Çünkü benim baba tarafım Giritli.

Bir manevi borç gibi hissettim rahmetli babamın ruhuna. Üç yıl önce annemin memleketi Yunanistan’ a gitmiştik annemle ikimiz. Şimdide Girit’ e birlikte gitmek istiyoruz. Kısmet!

Canımı sıkan ise; bedeli tabii. Program elime ulaştı biraz önce. Düzenleyenlerle bağlantı kurdum ve hayal kırıklığı yaşadım tabii. Ne bekliyordum acaba? Sonuçta bu işi yapanlar ticari amaç taşıyorlar. Seninle amaç birliği içinde olmaları gerekmiyor. Zaten amaç birliği içinde olduklarınla da her noktada anlaşabiliyor muşsun gibi, bu genellemeler niye?

Sorgulamadan, tadını çıkara çıkara gitmemi nasip etsin inşallah Yüksek Gücüm!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..