Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

11 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Ne dersin?

Ne dersin?
 

İnternetten alıntıdır.


Merhabalar,
Benim şiir defterimdekiler bitti, şimdi ablamın şiir defterinde buldum bu şiiri,
Sanırım Sabahattin ağabeyim yazmış ama tam olarak bilemiyorum.

NE DERSİN

Güzel yüzünden sevda içerek,
Kalbinde misafir kalsam ne dersin,
Ben senin uğruna senden geçerek,
Karşılıklı bir buse alsam ne dersin,

Sevgimiz kökleşmişti geçenki yazdan,
Beni harap ettin cilveden nazdan,
İnsanı mest eden şu al kirazdan,
Bir tane koparım alsam ne dersin.

Yıl:26.02.1965

Sevgiler, , , ,

Hülya'dan
 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...