Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '16

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ne güzel doğup, büyüyüp, ölecektik...

Ne güzel doğup, büyüyüp, ölecektik...
 

Ne güzel doğup, büyüyüp, ölecektik...


Yağız atın çiftesi pek olur demiş atalarımız.
Yumuşak başlıysak uysal koyun değiliz bir diğeri :)

Yıkılmasın diye dağlar
Ah çekmiyorum
Kendimi yıkıyorum
Dünyayı yıkmıyorum
Aziz Nesin- BİR AH ÇEKSEM

İnsan içine ata ata, içi bir yanardağ gibi oluyor.
Patlayınca da içindeki acılar bir lav misali etrafı yakıyor.
Sabır kiminde fazla, kiminde az hepimizde bulunur.
Ama illaki bir yerlerde ipler kopuyor.
Sabırlı kulları Allah sever.
Sabırlı insanlar hep kazanır.
Sabırsız kullarda hep kaybeder.
Sabra erişenler yakar gemiler.
Limanlar-ada sabır hep yeter.
Süzülüyorsa gözünden yaşlar.

Hüzünlüyse güzel yüzün.
Rabbin seni özlemiştir.
Sesini duymak istemiştir.
Belki de DUA nın vakti gelmiştir.
Söylenecek çok şey var.
Anlayacak kimse yok.
Sabır ve merhamet bir arada, ikisini de yok etmeyin.
Limanı da yakar, Romayı da. Hiç bir şey görmez gözü.

Tek şeyden eminim. (Bu benim çünkü.)
Sessiz sakin insandan korkacaksın.
Hemde çok korkacaksın.
Sabrının taştığını anladığın an.
Yanında iki dakika bile durmayacaksın.

Ey can!
Her gecenin bir sabahı, her kederin de bir felahı vardır.
İçine dikenler bata bata sabreden-in de rahmeti sonsuz ALLAH (C.C.)'ı vardır.
Umutsuzluğa kapılma sakın. Nasip dediğinin ne zaman, nerede, ne surette karşına çıkacağı hiç belli olmaz!
Nefes alıp verdiğin müddetçe, her an kavuşabilirsin arzuladığın nimete.
Sen adım adım ölüme gidiyorsun amma gönlündeki nimet de adım adım sana yaklaşmakta.
Sen ölümle kucaklaşmadan önce uğrunda çekmediğin çile kalmayan ve hasretiyle
kendinden geçercesine beklediğin nimetle kucaklaşacaksın inşallah!
Hem bak, ne buyuruyor seni senden bile çok düşünüp seven RABB'in:
''Sabırla ve namazla ALLAH (C.C.)''tan yardım dileyin. Muhakkak ki ALLAH (C.C.), sabredenlerle beraberdir.''
Sen sabret ki RABB'in seninle olsun.
Sen sabret ki adım adım sana yaklaşan gönlündeki o nimet, seni hayırlısıyla bulsun.
Ey can!
Dert etme, dua et!
İsyan etme, sabret!
ALLAH (C.C.) KERİM ELBET!
Amenna!

Ne güzel doğup, büyüyüp, ölecektik.
İşte o büyüme evresinde devreye bir sürü olaylar girdi.
Ölene kadar ölüp ölüp dirilmemiz için :(
Bende bu olaylara inat :)
Çiçek açmak istiyorum işte kara kışın ortasında.
Önemli değil soğuk olsun, buz tutsun, olursa olsun.
Bir kapım, bir de kaybettiğim bir kilidim var.
Açık bıraktığım bir pencerem. Gidemediğim yol, atamadığım gözyaşım.
Var işte...
Sabrımı gömdüğüm kalabalık bir mezarlığım.

HÜLYA ÇAKICI

 
Toplam blog
: 822
: 574
Kayıt tarihi
: 19.12.15
 
 

Hacettepe Üniversitesi İktisat Fakültesi ve Akdeniz Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Fakültesi ve..