Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Yüreğin gözleri ile görmek...

Yüreğin gözleri ile görmek...
 

Yüreğin gözleri ile görmek...


Özüm sınırsız gezgin,
Kalbim koşulsuz sevgi,
Ruhum saf bir mucize.
Maskem yok, kendi yüzümü görebiliyorum.
Kimseye ikiyüzlü davranmayacak kadar da kendimi biliyorum.
Bütün fotoğraflarımda gülerek poz veriyorum.
Ruhum da neşeli, kalbim de, gönlümde geniş.
Herkesin olmasa da, tanıdıklarımın iyiliğini istiyorum.
Giydiğimi yakıştırıyorum, bedenime cuuuk diye oturtuyorum.
Sevgiyle andığım gidenlerim de var, çok olmasa da hiç anmadıklarım da.
Sıkıldığım ve sıkıştığım zaman beni bağrına basacak dostlarım da.
Bazı sorularımın cevabını veremesem de, olacak o kadar.
Düşünüyorum da... Varsın bazı şeyler eksik olsun hayatımda.
Hayatıma dair her şey benim elimde. Emir ve komuta bende.
Ben severek, sevilerek yaşıyorum.
Çünkü affediyorum.
Saf ve aptal olduğumu düşünüp, gülenler oldu.
Sıkıntı yok.
Bilmedikleri ne safım, ne aptalım.
Aldattıklarını, kullandıklarını sanırken, kendileri aldandı aslında.
Hataların insanlara mahsus olduğunu düşündüğüm için affettim oysa.
Hayatımda hiç gerçek insan kaybetmedim.
Gerçek insan olanların hayatından da hiç çıkmadım.
Örneğin mutsuzken bile gülerim ben.
Kısa sürer üzüntülerim.
Kimsenin beni mutsuz etmesine izin vermemeliyim.
Çünkü ben değerliyim, önemliyim
En azından kendime böyleyim
Değerimi bilmeyenlerin inadına
Kendimi sevmeyi öğrendim...

Bir sabah kadının biri beni görmeye geldi.
Ve "Sen iyisin" dedi. "Haklısın," dedim.
O orada otururken, bana karşı olan bir kadın geldi ve o da,
"Sen kötüsün" dedi. "Haklısın," dedim.
İki kadında şaşırdılar.
İlk kadın hemen araya girdi,
"Nasıl yani? Bana haklısın dedin. Bu kadına da haklısın diyorsun.
İkimiz birden haklı olamayız."
Konuşmaya başladım.
"Sadece ikiniz değil, milyonlarca insan benim hakkımda haklı olabilir.
Çünkü benim hakkımda söyledikleri her şeyle, aslında kendilerini anlatıyorlar.
Beni nasıl bilebilirler? Bu imkansız. Onlar daha kendilerini tanımamış.
Söyledikleri her şey kendi yorumları."
Bunun üzerine kadın sordu:
"O zaman sen kimsin? Eğer benim yorumum, senin iyi olduğun ise,
onun yorumu senin kötü olduğun ise, sen kimsin?"
Ben sadece kendinim.
Kendim hakkında bir yorumum yok. Buna bir ihtiyaç duymuyorum.
Sadece kendim olduğum için, bu ne anlama gelirse gelsin çok mutluyum.
Kendim olmak bana yetiyor.
HÜLYA ÇAKICI 

 
Toplam blog
: 822
: 574
Kayıt tarihi
: 19.12.15
 
 

Hacettepe Üniversitesi İktisat Fakültesi ve Akdeniz Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Fakültesi ve..